Hej Allesammen
Jeg er ny herinde og er i det hele taget ny i det her felt, så håber i vil tage godt i mod mig og hjælpe mig, med at give min nysgerrighed ro
Jeg er 24 år og har været på P-piller i næsten 10 år. Jeg stoppede så på P-pillerne D. 1. September og har haft en "P-pille-mens" og en naturlig menstruation. Det vil sige, at jeg er i 2. Cyklus nu. Min første cyklus varede 38 dage og jeg er nu på 33 dage i anden cyklus. Da det egentlig var mening at jeg skulle ud og drikke et par øl igår, ville jeg lige være sikker på, at jeg ikke var gravid, hvorfor jeg i igår aftes(dog efter 4 timer uden at tisse) tog en graviditetstest. Jeg aner jo ikke endnu, hvor lang min cyklus er, og var derfor ikke sikker på, hvornår jeg kunne teste. Billedet viser resultatet. Jeg ønsker mig brændende et barn, og vil være lykkelig , hvis jeg har været så heldig at få gevinst i andet hug. Tror i, at jeg er gravid ? Og er der nogle jer der har prøvet noget lignende og så faktisk var gravid?
Testen er aflæst efter to min.
Jeg tager en ny test igen i morgen tidlig
Har læst meget om biokemisk graviditet, og selv om jeg ikke helt har forstået, hvad det egentlig er, så håber jeg virkelig ikke, at det er det!
Hva siger i? Berig mig med jeres erfaringer
Anmeld