Luksusovernatning med manden, og så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
7 svar
3 synes godt om
9. november 2014

Bak

... Kan jeg ikke engang sove længe  Vågner fuldstændig som jeg plejer, når min datter også vågner derhjemme! Godt man er A-menneske...eller noget

Hvad med jer, kan I finde ud af at sove længe, når I har "børnefri"?

Manden ligger selvfølgelig og snorksover! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

A. Nonymsen

Bak skriver:

... Kan jeg ikke engang sove længe  Vågner fuldstændig som jeg plejer, når min datter også vågner derhjemme! Godt man er A-menneske...eller noget

Jeg vågner også altid tidligt... Om søndagen er det manden der står op med vores datter så jeg kan sive længe...

men Næææ nej jeg skal da vågne 7:30 som det seneste!! 

Anmeld

9. november 2014

Bak

A. Nonymsen skriver:

Jeg vågner også altid tidligt... Om søndagen er det manden der står op med vores datter så jeg kan sive længe...

men Næææ nej jeg skal da vågne 7:30 som det seneste!! 

Haha, ja det er næsten en forbandelse Men når jeg så vågner der af mig selv, så er jeg så glad og ligger og tænker på at komme op og igang! Især et nyt sted med flot natur omkring! Så vil jeg bare ud i den friske luft og se mig omkring Og så kan man jo i hvert fald ikke sove videre

Anmeld

9. november 2014

EAF

Bak skriver:

Ingen problemer, er lige vågnet her lidt efter 11  Sønnike er på miniferie hos farmor og farfar fra igår til på onsdag  Det er super skønt! 

Anmeld

9. november 2014

Bak

Natteravnen skriver:

Ingen problemer, er lige vågnet her lidt efter 11  Sønnike er på miniferie hos farmor og farfar fra igår til på onsdag  Det er super skønt! 

Haha, kan jeg ikke lige låne bare en time af dig ??

Anmeld

9. november 2014

EAF

Bak skriver:

Haha, kan jeg ikke lige låne bare en time af dig ??

Ha ha jo sagtens  Den skal jeg nok få indhentet en anden dag 

Anmeld

9. november 2014

FrkZier

herhjemme har vi den ordning at min kæreste står op med Isaak om søndagen så jeg kan sove længe, og jeg står op lørdag så han kan sove længe.. men alligvel vågner jeg altid SENEST kl 8, som i aller senest

Anmeld

9. november 2014

Bak

FrkZier skriver:

herhjemme har vi den ordning at min kæreste står op med Isaak om søndagen så jeg kan sove længe, og jeg står op lørdag så han kan sove længe.. men alligvel vågner jeg altid SENEST kl 8, som i aller senest

Det lyder også som en dejlig ordning. Sådan er det bestemt ikke herhjemme, der er det altid mig, der står op om morgenen, hverdag som weekend Måske derfor, jeg er så vant til at vågne tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.