Gravid trods negativ blodprøve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
0 svar
0 synes godt om
9. november 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Jeg håber der nogle som kan hjælpe lidt, for jeg er ihvertfald helt forvirret! 

Jeg fik mit menstruation den: 23 September som var helt normalt, ugerne efter frem til min "næste menstruation" var jeg meget oppustet, havde ømme bryster og alle andre symptomer på at være blevet gravid (som desuden er ønsket) 

Den 22 Oktober til 24 oktober! fik jeg en mindre blødning! Tog en test på trods af det, som var negativ. Jeg valgte at venter nogle dage, og tog en ny test 29 oktober, som var positiv dog var den ene streg mere tydeligt end den anden, men stadig synligt! Jeg ringede straks til lægen, og fik en tid til gynækolog dagen efter Da jeg kom op til gynækologen, startede hun med at mærke, hvor hun sagde hun kunne mærke min livmoder var vokset, hvorefter jeg bliver scannet, og får at vide det er for tidligt at se fosteret som er meget normalt når man ikke er langt henne, men ud fra cellerne kunne se der var igang med at ske noget som førte til graviditet, fortalte om den lille blødning jeg havde haft, og hun sagde jeg IHVERTFALD IKKE har haft menstruation, men at det er hvad de kalder en "implantatsblødning" tidligt i graviditeten. Fik taget en blodprøve, og mandag den 3 November, fortæller de mig at hormonet lå på under 1. Jeg tog endnu en test dagen efter, som var positiv igen!!!! Jeg er meget forvirret. Er bange for at påvirke min krop til at tro jeg er gravid, selvom jeg har symptomer til det, og har meget svært ved at vente til min undersøgelse den 13november . Har nogen prøvet noget lignende? Som på trods af blodprøvens svar stadig er gravide???

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.