Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dafnies skriver: Jeg ved ikke om det også gælder lige den sut du har der, men.. Jeg har samme problem. Min søn vil KUN bruge de gammeldags runde sutter. De er ikke til at få fingrene i længere. Jeg talte med min lokale babyudstyrs-pusher, ønskebørn i Slagelse. Sutterne er udgået og laves ikke længere!! Og de der var tilbage er revet ned fra hylderne.. Dvs. Ingen af de butikker jeg har været i havde flere tilbage... Seneste nyt jeg har hørt, er at et andet firma har overtaget produktionen og sutterne skulle være at finde igen i slutningen af november.. Jeg håber
Jeg ved ikke om det også gælder lige den sut du har der, men..
Jeg har samme problem. Min søn vil KUN bruge de gammeldags runde sutter. De er ikke til at få fingrene i længere. Jeg talte med min lokale babyudstyrs-pusher, ønskebørn i Slagelse. Sutterne er udgået og laves ikke længere!! Og de der var tilbage er revet ned fra hylderne.. Dvs. Ingen af de butikker jeg har været i havde flere tilbage...
Seneste nyt jeg har hørt, er at et andet firma har overtaget produktionen og sutterne skulle være at finde igen i slutningen af november.. Jeg håber
Man kan få dem i både min lokale Spar og Matas.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MummiT skriver: Hvis det er går jeg gerne i den lokale kvickly for at se om de skulle have nogen i den størrelse? Og sender dem med post
Hvis det er går jeg gerne i den lokale kvickly for at se om de skulle have nogen i den størrelse? Og sender dem med post
venter lige at høre fra dem her inde der allerede er på vej i brugsen så vender lige tilbage
modesty skriver: Man kan få dem i både min lokale Spar og Matas.
Matas??? det må jeg prøve
Kay skriver: venter lige at høre fra dem her inde der allerede er på vej i brugsen så vender lige tilbage
Bare i orden
Kay skriver: Mange tak
Mange tak
De har masser i vores brugs, hvor mange pakker vil du have? De koster 39,95 pr pakke der er 5 pakker a to stk.
tarkoflen skriver: De har masser i vores brugs, hvor mange pakker vil du have? De koster 39,95 pr pakke der er 5 pakker a to stk.
hvis ik du har købt dem så vent bare til jeg har hørt fra producenten men nu ved jeg de findes der ude
Kay skriver: hvis ik du har købt dem så vent bare til jeg har hørt fra producenten men nu ved jeg de findes der ude
Jeg har ikke købt dem, men skriv en pb så sender jeg gerne til jer
Kay skriver: Matas??? det må jeg prøve
Mit svar var til Dafnies, angående de runde sutter. Desværre.
tarkoflen skriver: Jeg har ikke købt dem, men skriv en pb så sender jeg gerne til jer
tak
modesty skriver: Mit svar var til Dafnies, angående de runde sutter. Desværre.
men det kunne jo være de også havde mine der har jeg nemlig ik prøvet endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128