Tror i også den er der denne gang ? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
7 svar
3 synes godt om
8. november 2014

friis

Så fik jeg taget en test mere i dag . På dag 13 efter ovitrelle/ægløsningssprøjten , jeg tror ikke helt selv på det endnu - hva siger i ?

I kan se 3+2 testede jeg den ude , men se nu den fra i dag 3+4 og nærbilledet .

Sidste tre dage har jeg haft ondt inde i lænden et sted , igår var vi i ikea og fik pludselig kvalme , i dag måtte jeg tag mig selv i ikke at kaste op da jeg bare sku tører noget tis op på arbejde ..Og jer er ellers IKKE sart! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Lrm

Det ser lovende ud 

håber udviklingen vare ved!!

Anmeld

8. november 2014

Mor til F

friis skriver:

Så fik jeg taget en test mere i dag . På dag 13 efter ovitrelle/ægløsningssprøjten , jeg tror ikke helt selv på det endnu - hva siger i ?

I kan se 3+2 testede jeg den ude , men se nu den fra i dag 3+4 og nærbilledet .

Sidste tre dage har jeg haft ondt inde i lænden et sted , igår var vi i ikea og fik pludselig kvalme , i dag måtte jeg tag mig selv i ikke at kaste op da jeg bare sku tører noget tis op på arbejde ..Og jer er ellers IKKE sart! 

Håber,  at den positive udvikling fortsætter

Anmeld

8. november 2014

friis

Åh det håber vi også da! Det ville være vanvittigt efter over et års prøve tid , og så endda lavet på klinikken 

Hvornår må man være sikker ? 

Anmeld

8. november 2014

JustAnotherName

En streg er en streg! Uanset om den er meget synlig eller kun lidt. Kan den ses, så ér den der! TILLYKKE ;-)

Anmeld

8. november 2014

friis

JustAnotherName skriver:

En streg er en streg! Uanset om den er meget synlig eller kun lidt. Kan den ses, så ér den der! TILLYKKE ;-)

Jo det ved jeg . Men har jo været i behandling , så ægløsningssprøjten kan jo give udslag i op til 14 dage på graviditets test .

men hvis jeg først har testet den ude , er det vel ikke muligt at det er den der giver udslag nu igen ? 

Kan du hører jeg ikke tror på det 

Anmeld

9. november 2014

Mulle0802

Tillykke! Hvor er det dejligt for dig. Kan godt forstå du ikke rigtig kan tro på det 

Anmeld

10. november 2014

friis

Det var der måske en grund til .. Den bliver svagere og svagere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.