Positiv test, lav HCG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2014

HVPigen

Glæden varede kort.. i mandag testet jeg positiv efter 14 dage hvor mens ikke kom
jeg troede ikke mine øjne, og tænkte det nok var mere en ønske streg. 
men om onsdagen fik jeg en tydelig, streg.. jeg gik derefter til lægen og ville få det bekræftet. 
først kom der ingen streg inden for 2 min. Men de valgte så og tage en blodprøve på mig.
hun ringer 10 min efter at stregen er blevet postiv men vi lige skulle vente og se 
blodprøven an. Jeg ringer derefter til lægen, og forhøre mig hvordan det gik med min blodprøve

hun siger den kun er steget lidt.. blev vildt ked af det, men blev dog bekræftet i at der var noget.
efter "egen" beregning er jeg i uge 6 eller 7.. har haft meget uregmæssige mens. 
jeg blev derefter i tvivl og ville vide hvad min hcg lagde på, så jeg ringede igår (fredag) 

og fik afvide den kun lagde på 21.. jeg har stadig ingen mens fået, tester stadig positiv.
skal have taget ny prøve på onsdag igen for at se om det er steget. 
er død bange for jeg er blevet gravid uden for livmoderen. 

Er der nogen der har prøvet og haft en lav hcg men alligevel endt med en guldklump 9 måneder efter?

jeg er så ked af det inden i.. er sur og trist på alle omkring mig, og ønsker bare mit mens kommerlige nu så vi kan starte forfra! - mit håb er mistet igen.. 

Kan jeg have haft en RIGTIG sent æggeløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Nystart

HVPigen skriver:

Glæden varede kort.. i mandag testet jeg positiv efter 14 dage hvor mens ikke kom
jeg troede ikke mine øjne, og tænkte det nok var mere en ønske streg. 
men om onsdagen fik jeg en tydelig, streg.. jeg gik derefter til lægen og ville få det bekræftet. 
først kom der ingen streg inden for 2 min. Men de valgte så og tage en blodprøve på mig.
hun ringer 10 min efter at stregen er blevet postiv men vi lige skulle vente og se 
blodprøven an. Jeg ringer derefter til lægen, og forhøre mig hvordan det gik med min blodprøve

hun siger den kun er steget lidt.. blev vildt ked af det, men blev dog bekræftet i at der var noget.
efter "egen" beregning er jeg i uge 6 eller 7.. har haft meget uregmæssige mens. 
jeg blev derefter i tvivl og ville vide hvad min hcg lagde på, så jeg ringede igår (fredag) 

og fik afvide den kun lagde på 21.. jeg har stadig ingen mens fået, tester stadig positiv.
skal have taget ny prøve på onsdag igen for at se om det er steget. 
er død bange for jeg er blevet gravid uden for livmoderen. 

Er der nogen der har prøvet og haft en lav hcg men alligevel endt med en guldklump 9 måneder efter?

jeg er så ked af det inden i.. er sur og trist på alle omkring mig, og ønsker bare mit mens kommerlige nu så vi kan starte forfra! - mit håb er mistet igen.. 

Kan jeg have haft en RIGTIG sent æggeløsning?

Min lagde på 39 i 3+ og var ugen efter steget til over 4000 og mangler nu 11 uger så kommer lillebror ud af hulen....

Så medmindre du er meget kort henne så kan det tyde på en bio..... 

Jeg håber du har en langsom starter som jeg og det ender ud med en bebs 

Anmeld

8. november 2014

HVPigen

Nystart skriver:

Min lagde på 39 i 3+ og var ugen efter steget til over 4000 og mangler nu 11 uger så kommer lillebror ud af hulen....

Så medmindre du er meget kort henne så kan det tyde på en bio..... 

Jeg håber du har en langsom starter som jeg og det ender ud med en bebs 

Men du fik jo også testet allerede før 4 uge  

min sidste mens fra i september og jeg testede sindssyg svag positiv 
i mandags, hvor efter om onsdag jeg så fik en klar rød streg frem bare efter kun efter 2-3+ og blodprøven viste desværre kun 21 jo 
så jeg kan jo næppe desværre kun være 3+  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.