Kunne jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2014

cantwait

Hej med jer!

Jeg er ny herinde 

Mine kæreste og jeg prøver at blive gravide. Efter jeg havde ÆL for knap 3 uger siden har jeg haft en anderledes fornemmelse i maven. Nogle gange er det nogle lette smerter, som kommer og går og sidder nederst i maven. Jeg oplever også tit at min mave "bobler" indeni... Jeg kontaktede egen læge og er blevet testet både ved blodprøve og urinprøve for 2 uger siden, men begge var negative - jeg tænker også at det er alt for tidligt at teste  Derudover var alt som det skulle være. Jeg har lidt voldsomme humørsvingninger og har også engang imellem kvalme om morgenen. 

Jeg skulle have haft mens igår, men det kan være uregelmæssigt, så jeg tør derfor ikke håbe på noget..

Tror i at det kan være fordi jeg er gravid? 

Knus fra én som håber rigtig meget!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

cantwait

Er der slet ingen der har haft de samme symptomer? 

Anmeld

8. november 2014

Lrm

Ta en test og se hvad den siger

Anmeld

8. november 2014

cantwait

Den er negativ. Men er det ikke også for tidligt at teste, når jeg reelt set kun er gået én dag over tid? Har brugt de tests fra netto.

Anmeld

8. november 2014

Missy_B

cantwait skriver:

Den er negativ. Men er det ikke også for tidligt at teste, når jeg reelt set kun er gået én dag over tid? Har brugt de tests fra netto.

Hvis du ved du havde æl for 3 uger siden - så burde testen være positiv nu, da man normalt kan teste positiv 14 dage efter æl. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.