Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er denne test positiv? Det er første gang jeg bruger de her ægløsningstest
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KThomsen skriver: Er denne test positiv? Det er første gang jeg bruger de her ægløsningstest
Vil mene den, men tjek sener også
Det ikke alle der kan teste helt rød, andre tester svagt og har stadig ægløsning og er blevet gravid på det
babyprojekt skriver: Vil mene den, men tjek sener også Det ikke alle der kan teste helt rød, andre tester svagt og har stadig ægløsning og er blevet gravid på det
Den er desværre ikke positiv
ønskemor skriver: Den er desværre ikke positiv
Kan du hjælpe mig med om den fra idag måske er positiv ønskemor?
KThomsen skriver: Kan du hjælpe mig med om den fra idag måske er positiv ønskemor?
Ikke endnu men det ser ud til at nærme sig. Du skal nok begynde at teste både morgen og aften for lige pludselig er den der, og så ender du ikke med at misse den
ønskemor skriver: Ikke endnu men det ser ud til at nærme sig. Du skal nok begynde at teste både morgen og aften for lige pludselig er den der, og så ender du ikke med at misse den
Må prøve igen iaftenså
KThomsen skriver: Må prøve igen iaftenså
Ja. Test indtil den enten er lige så kraftig eller kraftigere end kontrol stregen, og den kan godt svinge i styrken, dvs imorgen er den måske svagere, men i overmorgen kraftig i farven igen
ønskemor skriver: Ja. Test indtil den enten er lige så kraftig eller kraftigere end kontrol stregen, og den kan godt svinge i styrken, dvs imorgen er den måske svagere, men i overmorgen kraftig i farven igen
Min ægløsning skulle gerne ligge mellem den 7-9 så den skulle gerne snart være der
KThomsen skriver: Min ægløsning skulle gerne ligge mellem den 7-9 så den skulle gerne snart være der
Okay så er det med at teste morgen og aften så du er sikker på at fange den, samt holde øje med kroppens tegn på at æl er på vej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128