Tror løbet er kørt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. november 2014

grinny

Har lige været ude og tisse, tørre mig og ser en lille smule blod blandet med gennemsigtigt udflåd som mest minder om slim? (undskyld detaljer)

Har haft denne slimet udflåd i en uge nu og meget af det 

Nå men tror i løbet er kørt? Skulle være 3+5 idag test dag søndag som jeg slet ikke ser frem til nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

tarkoflen

Søde grinny, det havde jeg også med Thea, så løbet behøver ikke være kørt, jeg  For jer 

Anmeld

7. november 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Søde grinny, det havde jeg også med Thea, så løbet behøver ikke være kørt, jeg  For jer 

Tusind tak 

Har aldrig haft pletblødning før en mens før 

Anmeld

7. november 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Tusind tak 

Har aldrig haft pletblødning før en mens før 

Får du crinone eller andre hormoner så kan de godt irritere slimhinderne ligesom så meget andet også kan drille. 

Jeg håber det bliver ved den lille pletblødning og så får du to fine streger søndag. Skal du selv teste?

Anmeld

7. november 2014

got2b

Jeg blødte en uge efter æl, men er da gravid ��

Anmeld

7. november 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Får du crinone eller andre hormoner så kan de godt irritere slimhinderne ligesom så meget andet også kan drille. 

Jeg håber det bliver ved den lille pletblødning og så får du to fine streger søndag. Skal du selv teste?

Ja jeg skal selv teste hjemme.

Havde virkelig sat alle håb og forventninger op, måske også dumt 

Anmeld

7. november 2014

grinny

got2b skriver:

Jeg blødte en uge efter æl, men er da gravid ��

Det er nok ægget der har sat sig fast, men det er det nok ikke hos mig 

Anmeld

7. november 2014

got2b

grinny skriver:

Self er det da det! Tro på det.

Anmeld

7. november 2014

EAF

grinny skriver:

Jeg forstår godt du er ked af det  Fra at håbe er du nu gået over på den anden side hvor du stille forbereder dig på at blive skuffet når du tester og derfor har du brug for at mange gange at skrive at du tror løbet er kørt, inderst inde håber du stadigvæk meget inderligt på at der er en lille baby på vej til dig, men du vil bare ikke skuffes og det er der absolut intet galt med. Men uanset hvad bliver du på en eller anden måde følelsesmæssigt udfordret og ingen af os herinde kan hjælpe i din situation for ingen af os kan løfte sløret for hvad der skal ske. Jeg vil bare håbe så inderligt at du ikke bliver skuffet og ked af det - men lykkelig og ubegribelig glad. Men hvem vil ikke ønske det for et medmenneske...  Lad du bare alle dine følelser komme ud, de skal alligevel bearbejdes og selvom du har brug for et konkret svar og ingen gætteriers så er det bare der du er hvor ingen kan fortælle hvad der skal ske og derfor er du da også så sindssygt frustreret  Åh ha kæreste du  for at alt går lige som det skal 

Anmeld

7. november 2014

grinny

Natteravnen skriver:

Jeg forstår godt du er ked af det  Fra at håbe er du nu gået over på den anden side hvor du stille forbereder dig på at blive skuffet når du tester og derfor har du brug for at mange gange at skrive at du tror løbet er kørt, inderst inde håber du stadigvæk meget inderligt på at der er en lille baby på vej til dig, men du vil bare ikke skuffes og det er der absolut intet galt med. Men uanset hvad bliver du på en eller anden måde følelsesmæssigt udfordret og ingen af os herinde kan hjælpe i din situation for ingen af os kan løfte sløret for hvad der skal ske. Jeg vil bare håbe så inderligt at du ikke bliver skuffet og ked af det - men lykkelig og ubegribelig glad. Men hvem vil ikke ønske det for et medmenneske...  Lad du bare alle dine følelser komme ud, de skal alligevel bearbejdes og selvom du har brug for et konkret svar og ingen gætteriers så er det bare der du er hvor ingen kan fortælle hvad der skal ske og derfor er du da også så sindssygt frustreret  Åh ha kæreste du  for at alt går lige som det skal 

Det er sindsygt frustrerende. Hver evig eneste dag frygter jeg at Isaac skulle være mit eneste barn. Jeg frygter at jeg aldrig bliver gravid igen, aldrig skal føle glæden ved at blive mor - og den mindste ting som en pletblødning slår mig helt ud

Livet er så hårdt og brutalt nogen gange, og man falder altid tilbage i det samme hul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.