IdaT-regntøj... Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
6 svar
2 synes godt om
7. november 2014

Nea85

Hej med jer!

Jeg har desværre lige opdaget, at der er kommet et hul i Claras idaT-regnbukser. Vi har været fuldt ud tilfredse med det og vil derfor gerne have et nyt sæt, men nu har jeg ledt og ledt på nettet, og jeg kan simpelthen ikke finde det nogle steder..

Er I andre tilfældigvis faldet over det? Eller kender I evt. til en fysisk butik i Københavnsområdet hvor man kan købe det?

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

LinLin

Idat.dk?

-de har fri fragt i denne weekend...

Anmeld

7. november 2014

Nea85

LinLin skriver:

Idat.dk?

-de har fri fragt i denne weekend...

Der har jeg kigget.. De har kun regndragter i 74/80. Jeg skal bruge 110/116..

Men tak for forslag

Anmeld

8. november 2014

LinLin

Nea85 skriver:

Der har jeg kigget.. De har kun regndragter i 74/80. Jeg skal bruge 110/116..

Men tak for forslag

Synes også jeg så regntøj men ikke hvilken str.... Ved ikke hvor du er fra men i aarhus (City vest) har de det også (rester)

Anmeld

8. november 2014

Nea85

LinLin skriver:

Synes også jeg så regntøj men ikke hvilken str.... Ved ikke hvor du er fra men i aarhus (City vest) har de det også (rester)

Der var en enkelt regnjakke i store størrelser, mener jeg, men desværre ikke ellers.
Jeg er fra Vanløse i København

Jeg tror, jeg skriver en mail til dem og hører, om de tilfældigvis har et sæt på lager. De plejer at være rigtig søde derude

Anmeld

8. november 2014

LinLin

Nea85 skriver:

Der var en enkelt regnjakke i store størrelser, mener jeg, men desværre ikke ellers.
Jeg er fra Vanløse i København

Jeg tror, jeg skriver en mail til dem og hører, om de tilfældigvis har et sæt på lager. De plejer at være rigtig søde derude

Adams regnbukser gik også i stykker - så jeg købte et par "løse" fra celavi som han så bruger nu sammen med idat-regnfrakken  så lime-farvet jakke med hunde sammen med et par lille regnbukser (som drengen ville have ) - han er nem at finde på legepladsen

Anmeld

8. november 2014

Nea85

LinLin skriver:

Adams regnbukser gik også i stykker - så jeg købte et par "løse" fra celavi som han så bruger nu sammen med idat-regnfrakken  så lime-farvet jakke med hunde sammen med et par lille regnbukser (som drengen ville have ) - han er nem at finde på legepladsen

Hehe, ja, nogle gange ved kun børnene, hvad de vil have

Det er også det limegrønne med hunde, som Clara har. Jeg havde slet ikke overvejet, at man kunne købe bukser for sig.. Det er da smart! Synes ellers altid at regntøj til børn købes i sæt. Det var da også en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.