Ok. Jeg har været noget så fattesvag.
jeg fødte mit andet barn her for et par dage siden. Jeg lå i sengen på sygehuset og skrev beskeder til dem der skulle vide det. Jeg glemte bare liiiige at ringe til min morfar og hans kone og fortælle det!!! I går ringer konen så.... og jeg får ondt i maven... hvorDan kunne jeg glemme dem!!! Hun græder i tlf og er meget skuffet over mig.... jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle sige, var så chokket over at jeg slet ikke havde givet besked til dem om deres nye oldebarn.... shit...
det skal lige siges at jeg stort set aldrig ser dem eller snakker med dem. Kun juleaften og hvis jeg inviterer dem til fødselsdage. Jeg har ikke rigtig noget forhold til dem, andet end jeg ved det er min morfar. Er aldrig blevet passet el. lign. som barn.
Ved min første fødsel gav min mor dem besked, for sådan har det altid været. Det led var hun bare.
ved ikke om det kan være fordi jeg har haft så sindssygt meget at se til det sidste stykke tid. Min mor døde sidst i maj, min far er meget syg og er i kontakt med mange forskellige instanser i det henseende. Og så er jeg også mor til to.
Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg.... er bare så ked af at jeg har glemt at ringe og fortælle jeg havde født og de så selv skal spørge for at finde ud af det... virkelig grimt gjort... åh.... kan slet ikke overskue at skulle se dem i øjnene igen... men må jo nok hellere tage forbi dem her en af dagene og vise vidunderet frem, selvom jeg egentlig slet ikke har lyst pga. min slemme samvittighed 

Anmeld