Anbefal en god legeplads til 3½-årig i Kbh.området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2014

Nea85

Hej med jer!

I morgen skal farmand arbejde, og derfor tænkte jeg på at tage en tur på legeplads med pigerne, men vi vil gerne prøve noget nyt i forhold til dem, vi plejer at gå på.

Vi bor i Vanløse, men det kommer sig ikke så nøje, hvor i Københavnsområdet det er - dog gerne med mulighed for offentlig transport, men ikke et must

Kom med jeres bedste anbefalinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

quindelist

Vi er meget glade for legepladsen i enghave parken. Sigrid er fra august 2011 

Anmeld

7. november 2014

Nea85

quindelist skriver:

Vi er meget glade for legepladsen i enghave parken. Sigrid er fra august 2011 

Tusind tak for svar! Den vil jeg lige kigge nærmere på

Anmeld

7. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med flyvergrillen. Ikke nogen ekstravagant legeplads men min dreng elsker at se på flyver og så er det lidt hyggeligt at købe frikadeller og pommes frites til frokost����

http://www.flyver-grillen.dk

Anmeld

7. november 2014

Nea85

mor:) skriver:

Hvad med flyvergrillen. Ikke nogen ekstravagant legeplads men min dreng elsker at se på flyver og så er det lidt hyggeligt at købe frikadeller og pommes frites til frokost����

http://www.flyver-grillen.dk

Jeg har tænkt på, at vi skal derud en dag, men nok ikke lige i morgen. Jeg tror gerne farmand vil med

Anmeld

7. november 2014

Pinkrose

Nea85 skriver:

Hej med jer!

I morgen skal farmand arbejde, og derfor tænkte jeg på at tage en tur på legeplads med pigerne, men vi vil gerne prøve noget nyt i forhold til dem, vi plejer at gå på.

Vi bor i Vanløse, men det kommer sig ikke så nøje, hvor i Københavnsområdet det er - dog gerne med mulighed for offentlig transport, men ikke et must

Hvad med fælledparken? 

Det er jo ikke længe siden de lavede alle legepladserne om og de er sååå fede ! Du kan læse om dem på nettet  

der er legepladser med trampoliner i jorden, trafik legeplads , tårn legeplads ( ligner lidt prinsesse slot) 

og til om sommeren har de vandlegepladsen

Anmeld

7. november 2014

modesty

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Skydebanelegepladsen på Vesterbro, tårnlegepladsen i Fælledparken (der er vist en anden der også skulle være god i Fælledparken), den store legeplads i Ørstedsparken (der er også en lille, hvis man har brug for lidt afveksling).

Anmeld

7. november 2014

Nea85

Pinkrose skriver:

Hvad med fælledparken? 

Det er jo ikke længe siden de lavede alle legepladserne om og de er sååå fede ! Du kan læse om dem på nettet  

der er legepladser med trampoliner i jorden, trafik legeplads , tårn legeplads ( ligner lidt prinsesse slot) 

og til om sommeren har de vandlegepladsen

Tusind tak for svar!

Jeg kender ikke til Tårnlegepladsen i Fælledparken, men vi er kommet meget på en anden langs Serridslevvej, og den var Clara ret glad for. Det kunne da være, vi skulle tage et smut derind

Anmeld

7. november 2014

Nea85

modesty skriver:

Skydebanelegepladsen på Vesterbro, tårnlegepladsen i Fælledparken (der er vist en anden der også skulle være god i Fælledparken), den store legeplads i Ørstedsparken (der er også en lille, hvis man har brug for lidt afveksling).

Tusind tak for svar!

Det er nogle gode forslag, og dem vil jeg helt sikkert lige kigge nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.