Æglysning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
3 svar
1 synes godt om
7. november 2014

Anonym trådstarter

Sikkert et dumt spørgsmål, men håber i vil svarer alligevel. 

Jeg tror jeg har ægløsning her til aften, har ihvertfald mange mens smerter, så håber det er det. 

Mig og min mand havde sex onsdag aften og kommer desværre ikke til at kunne i aften, men vil det skal kunne "bruges" ? 

Og vil det stadig kunne nåede hvis vi har sex i morgen?

håber i vil svarer god aften til jer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg tror jeg har ægløsning her til aften, har ihvertfald mange mens smerter, så håber det er det. 

Mig og min mand havde sex onsdag aften og kommer desværre ikke til at kunne i aften, men vil det skal kunne "bruges" ? 

Der er mange faktorer, der skal gå op i en højere enhed, så det er ikke muligt at svare på, du må teste på forventet mensdag.

En mand med helt normal fertilitet har sæd, der er befrugtningsdygtig i 2-3 dage max., så der er jo en mulighed, men hvis du som så mange andre får symptomer på LH-stigningen, så er der 1-2 dage endnu før den reelle ægløsning sker.

Selvom man er sammen fuldstændig sammenfaldende med ægløsning, er det desværre ikke ensbetydende med graviditet, men det lykkes jo for nogle, så kryds fingre.

Anmeld

7. november 2014

Leonora

Anonym skriver:

Jeg er gravid 4+3. Jeg havde ÆL tors og vi havde kun sex 1 gang og det var mandag.. Så ja det er bestemt muligt da sæd kan holde 3-6 dage

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg tog ikke en ægløsning test, men havde mange smerter i underlivet og en del slim (beklage detaljen)

men kunne læse mig frem til at det var tegn på at jeg havde ægløsning inden for et pr dage. 

stort ry tillykke til dig, det er fantastisk at være gravid, vi har en på 3 år og vil gerne have en mere.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.