Nervøs ubehag / smerter HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
8 svar
3 synes godt om
7. november 2014

Linkae

Hejsa piger

Jeg fik her for en times tid siden følelse af et smertefuld smæld nederst dybt i maven under navlen. Har siden haft ubehag og smerter  ikke voldsomme smerter men de er der. 

Andre der har prøvet lignende er noget bekymret. Venter tvillinger går ind i uge 12 imorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Meandu

Jeg har. Jeg ville ringe til lægen hvis jeg var dig  

Anmeld

7. november 2014

Linkae

Meandu skriver:

Jeg har. Jeg ville ringe til lægen hvis jeg var dig  

Hvad var årsagen? 

Anmeld

7. november 2014

Meandu

Linkae skriver:

Hvad var årsagen? 

Lægen sagde at det var ligamentsmerter, det troede jeg så på. Men det viste sig desværre at det var en missed abortion. Det kan selvfølgelig være at det bare er ligamentsmerter ved dig. Men du kan ligeså godt få det undersøgt. Held og lykke 

Anmeld

7. november 2014

Linkae

Meandu skriver:

Lægen sagde at det var ligamentsmerter, det troede jeg så på. Men det viste sig desværre at det var en missed abortion. Det kan selvfølgelig være at det bare er ligamentsmerter ved dig. Men du kan ligeså godt få det undersøgt. Held og lykke 

Pyha hvor langt var du henne hvis jeg må spørge ? 

Blev scannet i forrig uge hvor begge var sunde og livlige.

Anmeld

7. november 2014

Meandu

Det blev opdaget til NF scanning. Jeg var 12+6. Men det kan altså sagtens være ligamentsmerter. Eller bækkenet. Men det skader jo ikke at kontakte lægen

Anmeld

7. november 2014

EAF

Linkae skriver:

Pyha hvor langt var du henne hvis jeg må spørge ? 

Blev scannet i forrig uge hvor begge var sunde og livlige.

Har du fået kontaktet lægen? 

Anmeld

7. november 2014

Linkae

Natteravnen skriver:

Har du fået kontaktet lægen? 

Godaften

Nej ser tiden an, får hvilet godt. Er ikke stærke smerter og ej konstante tænker det er ligamentsmerter efter nærmere søgning på nettet og nu der er to derinde vokser det hurtigere og er over skambenet nu.

Hvis det ændre sig tager jeg kontakt. Man bliver bare hurtigt nervøs.. 

Anmeld

7. november 2014

EAF

Linkae skriver:

Godaften

Nej ser tiden an, får hvilet godt. Er ikke stærke smerter og ej konstante tænker det er ligamentsmerter efter nærmere søgning på nettet og nu der er to derinde vokser det hurtigere og er over skambenet nu.

Hvis det ændre sig tager jeg kontakt. Man bliver bare hurtigt nervøs.. 

Ja men det er da også helt naturligt at blive urolig når der er noget man ikke er helt tryg ved - især når det sker uden for ens synsfelt. Det er jo ikke som et sår man kan putte plaster på og så er det repareret. Better safe than sorry   Håber du får en rolig nat og at det 'bare' er ligamentsmerter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.