Soffy27 skriver:
Uh det er hårdt.. Er selv gammel anorektiker og vejede blot 27 kg som 19 årig.. Fortæl hende om konsekvenserne - blandt andet nervelammelser (havde jeg og sad i kørestol ), ikke at kunne få børn, hjertestop osv.. Vær opmærksom på at hun vil snyde jer og lyve for jer.. Hvis man lige pludselig skal begynde at indtage mere mad, så er der stor risiko for at begynde at kaste op i stedet.. De fleste der har anoreksi, får bagefter bulimi.. Og selvfølgelig mest af alt, støt hende alt hvad i kan - hvilket det allerede lyder som om at i gør.. Du er en fantastisk søster, når du sådan træder til.. Kram til dig 
Hun kender konsekvenserne, og har fået mange følger allerede..
Hun ønsker dog slet ikke flere børn, så det er hun ligeglad med.. Hun har en blanding af anoreksi og bulimi, og hun er jo i behandling.. Jeg er rimelig sikker på at hun er motiveret for at blive rask, lige bu har hun jo alt at kæmpe for og intet at miste, for hun har mistet alt..
Men jeg er der for hende også selvom hun skulle lyve, for jeg er hendes søster og jeg er nødt til at kæmpe med hende
Anmeld