Synes det er lidt svært pt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
4 svar
4 synes godt om
7. november 2014

Anonym trådstarter

Ja, ved sgu ikke rigtig men alt synes bare at gå imod mig, i hvert fald sådan jeg tænker.. For jeg ved inderest inde godt at tingene er som de skal være...

Men ..

Synes min svigerforældre er skide trælse indimellem og det er bestemt ikke blevet bedre, svigerfar går og siger et navn til den lille som jeg slet ikke synes om også selvom vi har fundet på navnet til lille manden ..
Svigermor, tror hun skal belære mig om alt bare fordi hun er dagplejmor og hun forstå ikke at jeg er skide træt hele tiden og at tingene har ændret sig siden hun fik børn ..

Kæresten synes jeg som sådan ikke at der er noget i vejen med, kun at jeg ikke føler han gider nærkontakt.

Ikke nok med det bor min mor i det mørke Jylland og har ikke set hende siden maj , faktisk den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid , så hun har kun kunne følge med igennem billeder .. hvilket jeg også synes er en smule træls ..

Jeg føler jeg ikke har noget at sku ha sagt eller at det jeg siger i hvert fald ikke falder i god smag eller lige passer ind i folks meningen.. jeg accepetere deres meningen hvorfor gør de så ikke dt med mine ..

jeg ved ikke om det bare er mig der er lidt pylleret eller men i hvert flad har jeg fået en lille smule nok .. og jeg er bestemt ikke særlig god til at sige det til dem da jeg er nervøs for at jeg for smidt et eller andet i hovedet .. .

Undskyld mit lange og lidt ligegyldige indlæg men havde faktisk bare brug for at skrive det til en eller anden ..

God weekend ladys!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

tinemus79

Det er altid i orden at skulle læsse af et sted. Lyder som om du er rendt ind i en øv periode. Man bliver også enormt træt af allw hormonerne og alt det andet. 

Hvis jeg var dig så ville jeg give mig selv og kæresten en super dejlig weekend.  Hvis i har råd så find et hotel pak og kom afsted. En nat/ dag eller to hvor du ikke skal tænke på andet end at hygge og nyde. 

smil 

Anmeld

7. november 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Kæmpe kram!

Har du sagt til din kæreste, at det hans forældre irriterer dig? At de blander sig for meget?

Jeg tror, du eller ham er nødt til at sige fra ellers tror jeg desværre, at de vil blande sig og belære dig/jer hele tiden...

Det hjælper så heller ikke med en masse hormoner i kroppen....

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Kæmpe kram!

Har du sagt til din kæreste, at det hans forældre irriterer dig? At de blander sig for meget?

Jeg tror, du eller ham er nødt til at sige fra ellers tror jeg desværre, at de vil blande sig og belære dig/jer hele tiden...

Det hjælper så heller ikke med en masse hormoner i kroppen....

Har sagt at det er lidt træls og han har også sagt til dem at de gerne må holde lidt igen ... men synes stadig der mange små ting men nok bare homoner der snakker der

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

tinemus79 skriver:

Det er altid i orden at skulle læsse af et sted. Lyder som om du er rendt ind i en øv periode. Man bliver også enormt træt af allw hormonerne og alt det andet. 

Hvis jeg var dig så ville jeg give mig selv og kæresten en super dejlig weekend.  Hvis i har råd så find et hotel pak og kom afsted. En nat/ dag eller to hvor du ikke skal tænke på andet end at hygge og nyde. 

smil 

Vi har i dag været i odense og købe lidt ind til børneværleset og hygget .. Så det hjalp lidt på Humøret ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.