Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skulle have min menstruation i dag men intet er sket og ingen tegn på det.
Testede i går negativ men har endnu ikke turde teste i dag. Det er lidt urealistisk hvis jeg pludselig er gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg skulle have min menstruation i dag men intet er sket og ingen tegn på det. Testede i går negativ men har endnu ikke turde teste i dag. Det er lidt urealistisk hvis jeg pludselig er gravid
Den kan jo også være forsinket fordi du går og tænker på det der er desværre ingen garanti for graviditet bare fordi mens er forsinket
Hvis du tænker meget over det, kan det nemt gøre så din mens bliver væk .
ønskemor skriver: Den kan jo også være forsinket fordi du går og tænker på det der er desværre ingen garanti for graviditet bare fordi mens er forsinket
Føler ikke jeg går og tænker over det. Har tænkt der samme som de andre måneder. Men jeg må bare vente at se. Har bare ikke før oplevet den ikke er kommet til tiden. Kan nærmest sætte klokkeslæt på hvornår den kommer. Også i stressede perioder.
got2b skriver: Hvis du tænker meget over det, kan det nemt gøre så din mens bliver væk .
Anonym skriver: Føler ikke jeg går og tænker over det. Har tænkt der samme som de andre måneder. Men jeg må bare vente at se. Har bare ikke før oplevet den ikke er kommet til tiden. Kan nærmest sætte klokkeslæt på hvornår den kommer. Også i stressede perioder.
Okay ja kroppen er mærkelig og den kan sagtens pludselig skifte mønster selvom man ikke synes man går og tænker over det men der er ikke andet for end at vente og prøve at teste imorgen
ønskemor skriver: Okay ja kroppen er mærkelig og den kan sagtens pludselig skifte mønster selvom man ikke synes man går og tænker over det men der er ikke andet for end at vente og prøve at teste imorgen
Ja det er deb altså. Har siden jeg fik mens første gang altid kunne regne med den. Men kan være den skal drille i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128