lenemor77 skriver:
God tur - vi har selv lige været afsted med en på 1,5 år. Omklædningen er ringe. Små kabiner - fælles garderobe og næsten ingen brusere. Det er ikke muligt at låne klapvogne derinde. Tilgengæld er der kravlegårde i babyområdet - hvor der er dejlig varmt og film til søskende der trænger til et hvil. Der er ikke rigtig mulighed for at "ligge baby fra sig" mens de voksne bader, men der er masser af solstole hvor man kan slappe af med baby.
Vær opmæeksom på, at der er rigtig mange glatte trapper - så husk sko. Desuden er der et forholdsvis stort cafe-område.
Jeg eg kan tilgengæld anbefale monkey-tonky-land. Også til mini...
Ok. Tak for svar! Lyder øv med omklædningen, men det går nok. Jeg er ikke den store vandhund, så ville ikke bade uden hende, så det går nok. Men så må hun få et hvil på en badestol
Vi er 2 par der skal afsted, så hvis det nu var, kunne de nok overtales til at holde lidt øje med hende.
Fedt med babyområdet, og nok også rart for storebror, så han kan få et hvil.
Super med sko, det skriver jeg straks på pakkelisten! Må se om jeg kan finde nogle badesko til ham på 3. Han ved godt at man ikke må løbe, men det kan måske gå for hurtigt ned af en trappe. Men ellers tænker jeg at de måske har det dernede.
Vi rejser uden for sæsonen, (Også den tyske
) Så forhåbentlig er der ikke alt for mange mennesker.
Caféområdet, er det i selve badelandet, eller skal man omklædes til det?
Og må man have pusletaske med lidt tøj til den bette med ind?
Og skal de have badeble på, eller er badetøj beregnet til baby godt nok? I den svømmehalæ unegrne svømmer i, er det nemlig nok med cykelshortsmodelen.
(Undskyld alle de spg, der dukkede bare nye op
)