Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sad lige og gav vita flaske, da der løb en besked ind på mandens telefon, fra hans bror... kunne ikke dy mig Xi slet ikke vente til han vågnede, så skubbede til ham og væggene ham så han kunne tjekke den og jeg er her et par minutter over 5 blevet tante til en fin lille dreng
Venter i spænding på et billede og mål og vægt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: sad lige og gav vita flaske, da der løb en besked ind på mandens telefon, fra hans bror... kunne ikke dy mig Xi slet ikke vente til han vågnede, så skubbede til ham og væggene ham så han kunne tjekke den og jeg er her et par minutter over 5 blevet tante til en fin lille dreng Venter i spænding på et billede og mål og vægt
Tillykke
Weee tillykke... De får da dejlig meget ud af hinanden de to børn med samme alder så
ej hvor fantastisk STORT tillykke
Masig skriver: Weee tillykke... De får da dejlig meget ud af hinanden de to børn med samme alder så
Ja og tilpas langt fra hinanden til at vi ikke skal slås om fødselsdags weekend
B&J skriver: ej hvor fantastisk STORT tillykke
Tak elsker nye titler
Tillykke til dem.. Og til dig for din nye titel !!
Kan huske dengang min Storbror fik sin dreng, og jeg jublede helt vildt i sofaen over min titel som jeg blev så stolt af !! Haha
dog er 'Faster' blevet til 'Fande'
Tillykke med den nye titel
Kay skriver: Ja og tilpas langt fra hinanden til at vi ikke skal slås om fødselsdags weekend
Ja det er altså smart
Årh stort tillykke til både dem og dig
Har selv en lille nevø som jeg knuselsker nææææsten ligeså højt som min egen søn! Det er så skønt med masser af dejlige unger i sit liv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128