Bar der nogen der så fangerne på fortet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. august 2009

mariamiss6

i lørdags??? med Shitney Lee............? dummede han sig helt vildt eller hvad?

Jeg MÅ og SKAL finde dn udsendelse et sted hahahahaha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er også NYSGERRIG!!!!!!!!!!

Anmeld

23. august 2009

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

i lørdags??? med Shitney Lee............? dummede han sig helt vildt eller hvad?

Jeg MÅ og SKAL finde dn udsendelse et sted hahahahaha...

sig til så snart du har fundet et sted det kan ses jeg er ALTID klar medpopcorn når det kommer til at grine af sidney

Anmeld

23. august 2009

sarahb

genudsendelse i morgen kl. 20

Anmeld

23. august 2009

Trolde_mor

Nej vil jeg ikke sige han gjorde desværre... Men vil ikke røbe for meget ved at forklare.
Men hold op hvor han ser ud i alt det pink tøj og så ellers på hold med tøser...

Gad vide om han inderst inde er til mænd - han er blevet spurgt om det nogle gange, men når man sådan ser ham og hans venner... MEGET feminine, med store øreringe, lidt piget stemme, lee altid i lyserødt (virker sådan:p)

I må nyde genudsendelsen, med popcorn og hvad der ellers hører til

Anmeld

23. august 2009

LineD

Åh gud ja, find et sted vi kan se det på nettet!
Hulk fra Line som bor på bøøøhlandet uden tv3!

Anmeld

23. august 2009

mariamiss6

har lige tjekket tv3's webtv, men den er desværre ikke lagt på, mon ikke det kommer senere???

både paradise, og sandhedens time og meget andet er jo på, så længe det er danske programmer lægger de dem gerne ind........ og så vidt jeg ved er det gratis at se....

Anmeld

23. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Er det allerede begyndt?  Da jeg så reklamen idag stod der kommer snart

Anmeld

23. august 2009

mariamiss6

første afsnit var igår, og der var sidney lee med, sammen med blandt andre tøfting, Asbjørn Riis, og Susan K.....

Anmeld

23. august 2009

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

har lige tjekket tv3's webtv, men den er desværre ikke lagt på, mon ikke det kommer senere???

både paradise, og sandhedens time og meget andet er jo på, så længe det er danske programmer lægger de dem gerne ind........ og så vidt jeg ved er det gratis at se....

den tjekkede jeg også.. men PH blev jo flyttet til en anden side hvor hvert afsnit kostede 5 kr. Måske fangerne på fortet også er der?? Kan så bare slet ikke huske hvad den side hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.