Starter baby projekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. november 2014

CharlotteogHans

Mig og min kæreste, blev endelig enig i går om at starte babyprojektet. Jeg er så glad men også en smule nervøs. 

Er der nogen der har gode råd til graviditeten  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

Rockertand

CharlotteogHans skriver:

Mig og min kæreste, blev endelig enig i går om at starte babyprojektet. Jeg er så glad men også en smule nervøs. 

Er der nogen der har gode råd til graviditeten  

Tag 1 skridt ad gangen, så først skal du lige blive gravid, for nogle går det hurtigt, for andre tager det 1 år eller mere.

Husk at tage folinsyre, helt optimalt skal det tages 3 måneder før babyprojektets opstart.

Held og lykke.

Anmeld

7. november 2014

CharlotteogHans

Rockertand skriver:

Tag 1 skridt ad gangen, så først skal du lige blive gravid, for nogle går det hurtigt, for andre tager det 1 år eller mere.

Husk at tage folinsyre, helt optimalt skal det tages 3 måneder før babyprojektets opstart.

Held og lykke.

tak

Anmeld

7. november 2014

Linkae

Opstart af folinsyre. Tjek for livmoderhalskræft hvis det er ved at være tid til den obligatoriske inden projekt baby. 

Derudover pøj pøj hav god tålmodighed, drop ægeløsnibgsteste og alverdens skrammel og sexe når i lyster, gerne som minimum hver anden dag  Det planlagte sex er ofte et turn off.. 

Anmeld

7. november 2014

babyprojekt

Havde det på samme måde da vi begynte 

Tror det en kvinde ting at man er nervøs, spændt, glad og skal undersøge alt muligt 

Men efter jeg nu igår fik min mens (det var første cyklus) så jeg faldet lidt ned på jorden igen 

Men synes det vigtig at man har alle de følser, bare man ikke sætter næsen for højt op efter at blive gravid i første forsøg   chancen er der, men man skal være noget kun heldig 

Find ud af hvordan du kan "hvile" med dig selv i denne situation, men stadig være glad og spænt. Så tror jeg personligt at man får mere ud af det  

Held og lykke med PB og velkommen i klubben 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.