Stress eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2014

Anonym trådstarter

Hvornår ved man om man har stress eller starten til det?

Jeg er ikke brudt sammen og sidder og græder. Men føler mig meget utilstrækkelig.

Jeg har det vildeste humør, er meget vred og irritabel. Dette går ud over min mand og børn. De siger undskyld hele tiden fordi jeg skælder så meget ud.  

Jeg glemmer hele tiden ting. Hvad jeg lige har sagt, hvad jeg lige har hørt eller aftaler jeg har indgået. Dette gør at min mand og jeg skændes rigtig meget for jeg "hører" ikke de aftaler vi laver.

Jeg er rigtig træt men sover skidt.

Jeg kan ikke koncentrere mig særlig længe ad gangen. Hopper fra ting til ting uden at fordybe mig. Min mand har især lagt mærke til det. Tingene bliver ikke gjort færdige.

Jeg sidder med en klump i maven hele tiden. Føler ikke at jeg har styr på hverdagen, mit arbejde og at jeg ikke laver andet end at løbe rundt hele tiden uden at nå det jeg gerne vil...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

tarkoflen

Det lyder som mig i en laaaaang periode før jeg gik ned med stress! Tag det alvorligt og tag forbi din læge, for det kan bestemt ikke anbefales at vente til du er brudt helt sammen! Det gavner ingen og slet ikke når du har børn. Jeg priser mig lykkelig for at jeg ikke havde fået min datter da jeg gik ned, for jeg kunne end ikke tage vare på mig selv. 

Så afsted til lægen med dig og pas på dig selv. 

Anmeld

6. november 2014

Tip!

Afsted til lægen med dig... 

Jeg havde præcis de samme symptomer, snerrede af alle, følte ikke at jeg gjorde mit bedste hverken hjemme eller på mine Jobs. 

Jeg ringede hylende til min læge, og så blev jeg sygemeldt i 10 dage.. 

Det er først inden for de sidste par dage at jeg er kommet op i gear igen. De første mange dage sov jeg hele formiddagen når sønnike var i bh. 

Jeg starter op igen på job på mandag, føler mig klar, men har stadig ondt i maven over at hverdagen nu igen kommer med fuld hammer. 

Heldigvis har jeg fået samtaler med en coach gennem min leder, og det har hjulpet til at se anderledes på min travle hverdag. 

Få fat i din læge så hurtig du kan.. 

Anmeld

6. november 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Hvornår ved man om man har stress eller starten til det?

Jeg er ikke brudt sammen og sidder og græder. Men føler mig meget utilstrækkelig.

Jeg har det vildeste humør, er meget vred og irritabel. Dette går ud over min mand og børn. De siger undskyld hele tiden fordi jeg skælder så meget ud.  

Jeg glemmer hele tiden ting. Hvad jeg lige har sagt, hvad jeg lige har hørt eller aftaler jeg har indgået. Dette gør at min mand og jeg skændes rigtig meget for jeg "hører" ikke de aftaler vi laver.

Jeg er rigtig træt men sover skidt.

Jeg kan ikke koncentrere mig særlig længe ad gangen. Hopper fra ting til ting uden at fordybe mig. Min mand har især lagt mærke til det. Tingene bliver ikke gjort færdige.

Jeg sidder med en klump i maven hele tiden. Føler ikke at jeg har styr på hverdagen, mit arbejde og at jeg ikke laver andet end at løbe rundt hele tiden uden at nå det jeg gerne vil...

Det kan godt lyde sådan. Det er hvor jeg selv var og hvad jeg ser i mit arbejde. Jeg har stress som en stor del af mine arbejdsopgaver, så hvis du skriver et pb til mig, kan jeg sende noget materiale til dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.