Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
16 svar
16 synes godt om
6. november 2014

Anonym trådstarter

Har virkelig et dilemma, synes jeg er blevet ret træt af min kæreste faren til mit barn da han altid bare sidder ved sin computer. Og hjælper ikke rigtig til og har taget den snak med ham 100 gange og det bliver aldrig bedre. 

Men jeg kan bare heller ikke klare tanken om han skulle være alene med vores barn da jeg ikke synes han klare opgaven godt nok. (Dette har jeg ikke sagt til ham) men kan heller ikke klare tanken om hvis han får en ny kæreste som skal møde vores barn osv øv synes det er en lorte situation 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

aarhusmor

Du skriver ikke om du har talt med ham om det?

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Du skriver ikke om du har talt med ham om det?

Har talt med ham om det en millard gange 

Anmeld

6. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Har virkelig et dilemma, synes jeg er blevet ret træt af min kæreste faren til mit barn da han altid bare sidder ved sin computer. Og hjælper ikke rigtig til og har taget den snak med ham 100 gange og det bliver aldrig bedre. 

Men jeg kan bare heller ikke klare tanken om han skulle være alene med vores barn da jeg ikke synes han klare opgaven godt nok. (Dette har jeg ikke sagt til ham) men kan heller ikke klare tanken om hvis han får en ny kæreste som skal møde vores barn osv øv synes det er en lorte situation 

Hvis du har taget snakken 100 gange, så må der konsekvens på bordet.

Du vasker ikke hans tøj.

Du portionsanretter til alle andre end ham (ingen varm mad til ham).

Du rydder ikke op i køkken, badeværelse eller andre rum efter ham.

Ingen seksuelle ydelser, det orker du nemlig ikke.

Du lader hans post ligge i postkassen.

Du "duller op" hver dag, så han begynder at åbne øjnene for en reel trussel for at miste dig, han skal til at yde for at nyde.

Du skifter ikke hans sengetøj.

Du køber hverken barberskum eller deo eller andre ting, han er løbet tør for.

Du kan selv fortsætte.....

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis du har taget snakken 100 gange, så må der konsekvens på bordet.

Du vasker ikke hans tøj.

Du portionsanretter til alle andre end ham (ingen varm mad til ham).

Du rydder ikke op i køkken, badeværelse eller andre rum efter ham.

Ingen seksuelle ydelser, det orker du nemlig ikke.

Du lader hans post ligge i postkassen.

Du "duller op" hver dag, så han begynder at åbne øjnene for en reel trussel for at miste dig, han skal til at yde for at nyde.

Du skifter ikke hans sengetøj.

Du køber hverken barberskum eller deo eller andre ting, han er løbet tør for.

Du kan selv fortsætte.....

Sex får han heller ikke. Vi bor pt hos min mor da vores lejlighed er ved at blive renoveret. Så de andre ting er lidt sværere. Men han bliver jo ved med at gå og rage på mig selvom jeg siger nej men skal som regel altid blive sur virker ikke som om han forstår jeg ikke har lysten 

Anmeld

6. november 2014

1977

Profilbillede for 1977

Som jeg mindes en anden bruger herfra gjorde - klip ledningen 

Anmeld

6. november 2014

Kay

Jeanne skriver:

Som jeg mindes en anden bruger herfra gjorde - klip ledningen 

ja eller fjern den sikring fra realæet så burde han fatte pointen... det virker dog kun hvis du samtidig fjerner de ekstre  

Anmeld

6. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Sex får han heller ikke. Vi bor pt hos min mor da vores lejlighed er ved at blive renoveret. Så de andre ting er lidt sværere. Men han bliver jo ved med at gå og rage på mig selvom jeg siger nej men skal som regel altid blive sur virker ikke som om han forstår jeg ikke har lysten 

Den barnlige: sæt kode på computeren.

Den drastiske: involvering af hans mor/forældre, der skal være med til at gøre ham klart, at hvis han ikke bidrager, så mister han alt (det skal så ikke være en tom trussel, men på den anden side, gider du vel heller ikke leve 50 år på den måde)?, hvad tror du, at svigermor siger til, at du rejser med barnebarnet?

Anmeld

6. november 2014

pussekat

Anonym skriver:

hejsa

dett have ikke går her hjem da du skal gør så han ikke kan kom på net eller på computer før han hjælp til da og vis han bliv  over det så skal du sige til ham at du ikke er hans mor eller hende som skal gør alt ting for ham og vis du er det så prøve at sige at pris er xx af kr for det du lave for så prøve at se ham i hoved vis han så sige jeg skal da ikke betalt for du lave ting for mig så vis jeg sige nej men ting bliv ikke gjor undet jeg gør og vis jeg ikke gør skal jeg ud og købe hjælp til at får det lave 

Anmeld

6. november 2014

SandraXOXO

Klip ledningen til computeren. Det gjorde jeg og det hjalp sjovt nok. Nu er det godt nok et par år siden og er ikke sikker på jeg ville håndtere det lige sådan den dag idag. Men giv det en chance og se om det ikke hjælper. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.