Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleMie skriver: Jeg er helt paf lige nu!!! Af mine 26 æg, hvad kun 2 ikke modne, og 20 er endt med at blive befrugtede. Så nu har vi fryseren fuld af små dejlige æg De bliver jo frosset på et tidligt stadie i rør af 5, da de forventer at nogle vil jo ikke dele sig, som de skal osv., når de bliver tøet op, men det er stadig helt vildt og jeg er så glad Nu har vi rigtig gode chancer, når min krop er blevet sig selv igen ovenpå hele denne oplevelse! Og jeg krydser virkelig fingre for, at din lille spire bliver siddende, hvor den skal
Jeg er helt paf lige nu!!! Af mine 26 æg, hvad kun 2 ikke modne, og 20 er endt med at blive befrugtede. Så nu har vi fryseren fuld af små dejlige æg
De bliver jo frosset på et tidligt stadie i rør af 5, da de forventer at nogle vil jo ikke dele sig, som de skal osv., når de bliver tøet op, men det er stadig helt vildt og jeg er så glad Nu har vi rigtig gode chancer, når min krop er blevet sig selv igen ovenpå hele denne oplevelse!
Og jeg krydser virkelig fingre for, at din lille spire bliver siddende, hvor den skal
Hvor dejligt. Stort tillykke.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleMie skriver: Ja det har det helt sikkert været, og min krop var allerede på andendagen næsten som normal, så jeg er slet ikke bange for overstimulering i denne cyklus. Og det er nu dejligt at tænke på, at jeg skal have lagt æg op i naturlig cyklus, så hele det her forløb ender med at være meget skånsomt for min krop
Ja det har det helt sikkert været, og min krop var allerede på andendagen næsten som normal, så jeg er slet ikke bange for overstimulering i denne cyklus. Og det er nu dejligt at tænke på, at jeg skal have lagt æg op i naturlig cyklus, så hele det her forløb ender med at være meget skånsomt for min krop
Det ville jeg heller ikke være hvis jeg var dig
Held og lykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128