Andre med baby som er IGUR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.563 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. november 2014

Stinna1006

Min baby er scannet lille og kan se at jeg nu har fået stempel IGUR på min vandrejournal mangler andre at snakke med om det eller hører jeres historie... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

aarhusmor

Jeg ved ikke noget om det, men blev nysgerrig og søgte på det. Det hedder IUGR

Fandt denne tråd:

http://www.babycenter.com/400_i-am-33-weeks-pregnant-and-have-been-diagnosed-with-iugr_3855855_659.bc

Anmeld

7. november 2014

Klumpe-dumpe

Stinna1006 skriver:

Min baby er scannet lille og kan se at jeg nu har fået stempel IGUR på min vandrejournal mangler andre at snakke med om det eller hører jeres historie... 

Min datter var et IUGR barn 

Anmeld

7. november 2014

Klumpe-dumpe

Fejl 

Anmeld

8. november 2014

Stinna1006

Ariel skriver:

Min datter var et IUGR barn 

Okay hvorfor skriver du fejl ? 

Må jeg tilføje dig som ven ?

Anmeld

8. november 2014

Klumpe-dumpe

Stinna1006 skriver:

Okay hvorfor skriver du fejl ? 

Må jeg tilføje dig som ven ?

Jeg skrev fejl fordi jeg kom til at poste mit indlæg 2 gange  

ja selvfølelig må du det  

Anmeld

8. november 2014

Mor til F

Stinna1006 skriver:

Min datter var IUGR, først 13 % under gennemsnittet,  så 15 % og sidst i graviditeten 18 % under gennemsnittet. 

Hun blev født 37+0, vejede 2551g og var 48 cm lang. 

Anmeld

8. november 2014

missehxx

Min var også, du er velkommen til at skrive ��

Anmeld

8. november 2014

Christine

Stinna1006 skriver:

I uge 23 fik vi at vide at min baby var 18% mindre end gennemsnit og skulle derfor til kontrolscanninger. Derefter blev hun målt til 19%, så 23% og efterfølgende 18% og 17% mindre end gennemsnittet.

Det var hendes mavemål der blev skønnet for lille. For næsten 3 uger siden fødte jeg dog min sunde og raske datter som vejede 3080 gram, uge 38+2. Hun så absolut ikke for tynd ud, men derimod velproportioneret. Hun er bare heller ikke så lang 

Man bliver bare mega bekymret, men der er langt fra altid noget galt selv om man får den slags at vide til scanning.

håber du kan nyde graviditeten alligevel 

Anmeld

10. november 2014

Stinna1006

Christine skriver:

I uge 23 fik vi at vide at min baby var 18% mindre end gennemsnit og skulle derfor til kontrolscanninger. Derefter blev hun målt til 19%, så 23% og efterfølgende 18% og 17% mindre end gennemsnittet.

Det var hendes mavemål der blev skønnet for lille. For næsten 3 uger siden fødte jeg dog min sunde og raske datter som vejede 3080 gram, uge 38+2. Hun så absolut ikke for tynd ud, men derimod velproportioneret. Hun er bare heller ikke så lang 

Man bliver bare mega bekymret, men der er langt fra altid noget galt selv om man får den slags at vide til scanning.

håber du kan nyde graviditeten alligevel 

Godt at hører her er det også mave målet der driller og bliver bare så mega bekymret.. var i indlagt efter fødslen eller kom i hjem ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.