Det er den værste følelse, bare mistanken om at ens kære har en anden.
Da jeg ventede mig første gang, blev jeg kontaktet af 2 pige som begge sagde at de havde knaldet med min kæreste, de vidste ikke at han havde kæreste på før de søgte på ham på Facebook. Jeg blev stjerne gal, kørte hjem fra arbejde med det samme og pakkede alle hans ting i sorte sække og satte dem uden for døren. Han benægtede selvfølgelig alt da han kom hjem, men jeg havde beviser. Han ville ikke flytte for nu havde han jo ikke noget hjem længere og tømte alle sækkene i min lejlighed. Det er ikke mit problem, det skulle han havde tænkt på noget før. Så i ren tøsefilm stil, smed jeg alle hans ting ud af døren, ud på gaden. Selv ham måtte jeg skubbe ud mens jeg delte den ene lussing ud efter den anden. Låste døren og ringede så efter mine forældre, det fik ham dog endelig til at smutte.
Det er snart 4 år siden nu men det sidder stadig dybt i mig. Værd kun glad for at i ikke har børn involveret.
Jeg tog den hårde beslutning at gøre en ende på min graviditet, men er i dag glad for den beslutning.
Anmeld