Åh hvor jeg ikke kan snuppe utroskab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
13 svar
10 synes godt om
6. november 2014

PinkLadybug

Ja, så skete det ..Det som min mavefornemmelse egenlig har fortalt mig et pænt stykke tid!

Min nuværende kæreste(soon to be eks 0fcourse )  har igennem længere tid været mig utro med en af hans ekskærester(han ved ikke endnu at jeg ved det)

Jeg er så rasende på ham(hvilket ikke ligner mig overhovedet)

Der er (heldigvis) ingen børn envolverede!

Ved egenlig ikke hvor jeg ville hen med dette indlæg, havde nok bare brug for at få det ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

øv hvor er han bare dum. Skal jeg komme hen til dig så vi kan klippe hans tøj i tusind stykker :p hvordan vil du fortælle ham at du ved besked ? 

Anmeld

6. november 2014

PinkLadybug

Aisha skriver:

øv hvor er han bare dum. Skal jeg komme hen til dig så vi kan klippe hans tøj i tusind stykker :p hvordan vil du fortælle ham at du ved besked ? 

Haaha.

Vi bor ikke sammen, så har tænkt mig at gå over til ham her snart, og så må jeg bare sige det direkte..  

Det er (heldigvis) en ny situation for mig at stå i, så jeg må nok bare bide i det sure æble , og komme afsted

Anmeld

6. november 2014

A. Nonymsen

PinkLadybug skriver:

Ja, så skete det ..Det som min mavefornemmelse egenlig har fortalt mig et pænt stykke tid!

Min nuværende kæreste(soon to be eks 0fcourse )  har igennem længere tid været mig utro med en af hans ekskærester(han ved ikke endnu at jeg ved det)

Ved egenlig ikke hvor jeg ville hen med dette indlæg, havde nok bare brug for at få det ud!

Idiot...

men lyder til at du var forberedt og tager det okay? Men det er aldrig rart at blive bedraget 

Hvordan fandt du ud af det?

Anmeld

6. november 2014

PinkLadybug

A. Nonymsen skriver:

Idiot...

men lyder til at du var forberedt og tager det okay? Men det er aldrig rart at blive bedraget 

Hvordan fandt du ud af det?

Jeg har som sagt haft en mavefornemmelse længe omkring at forholdet ikke var som det skulle være.

Ligenu kører jeg på min vrede, for skal sku ikke give ham den tilfredstillelse at komme til at se mig hyle

Der var så en kilde udefra der skrev til mig igår, om jeg godt vidste han var utro, og personen kom med klare beviser for det.. mødtes endag med vedkommende, og personen var ret god med detaljerne..

Men jo, selfølgelig er jeg såret, men ligenu..primært rasende

Anmeld

6. november 2014

Trekløver(:

PinkLadybug skriver:

Håber du kommer godt videre alene. Han er ikke værd at samle på så. 

Anmeld

6. november 2014

Disa

Det er den værste følelse, bare mistanken om at ens kære har en anden. 

Da jeg ventede mig første gang, blev jeg kontaktet af 2 pige som begge sagde at de havde knaldet med min kæreste, de vidste ikke at han havde kæreste på før de søgte på ham på Facebook. Jeg blev stjerne gal, kørte hjem fra arbejde med det samme og pakkede alle hans ting i sorte sække og satte dem uden for døren. Han benægtede selvfølgelig alt da han kom hjem, men jeg havde beviser. Han ville ikke flytte for nu havde han jo ikke noget hjem længere og tømte alle sækkene i min lejlighed. Det er ikke mit problem, det skulle han havde tænkt på noget før. Så i ren tøsefilm stil, smed jeg alle hans ting ud af døren, ud på gaden. Selv ham måtte jeg skubbe ud mens jeg delte den ene lussing ud efter den anden. Låste døren og ringede så efter mine forældre, det fik ham dog endelig til at smutte.

Det er snart 4 år siden nu men det sidder stadig dybt i mig. Værd kun glad for at i ikke har børn involveret. 

Jeg tog den hårde beslutning at gøre en ende på min graviditet, men er i dag glad for den beslutning. 

Anmeld

6. november 2014

PinkLadybug

Disa skriver:

Det er den værste følelse, bare mistanken om at ens kære har en anden. 

Da jeg ventede mig første gang, blev jeg kontaktet af 2 pige som begge sagde at de havde knaldet med min kæreste, de vidste ikke at han havde kæreste på før de søgte på ham på Facebook. Jeg blev stjerne gal, kørte hjem fra arbejde med det samme og pakkede alle hans ting i sorte sække og satte dem uden for døren. Han benægtede selvfølgelig alt da han kom hjem, men jeg havde beviser. Han ville ikke flytte for nu havde han jo ikke noget hjem længere og tømte alle sækkene i min lejlighed. Det er ikke mit problem, det skulle han havde tænkt på noget før. Så i ren tøsefilm stil, smed jeg alle hans ting ud af døren, ud på gaden. Selv ham måtte jeg skubbe ud mens jeg delte den ene lussing ud efter den anden. Låste døren og ringede så efter mine forældre, det fik ham dog endelig til at smutte.

Det er snart 4 år siden nu men det sidder stadig dybt i mig. Værd kun glad for at i ikke har børn involveret. 

Jeg tog den hårde beslutning at gøre en ende på min graviditet, men er i dag glad for den beslutning. 

Haha, hvor er det fedt gjort!

Ligenu aner jeg simpelthen ikke hvordan det hele kommer til at forløbe, må tage den på de vrede energier jeg har i mig ( hvilket måske er meget godt at gøre lige i denne situation)

Kan dog heller ikke lade være med, at være en smule rasende på mig selv over, at jeg ikke så de signaler min krop har sendt mig(er det normalt at være sur på sig selv også?)

Men ja, er sku lykkelig for, at ingen børn rr involverede..

Anmeld

6. november 2014

PinkLadybug

PinkLadybug skriver:

Ligenu aner jeg simpelthen ikke hvordan det hele kommer til at forløbe, må tage den på de vrede energier jeg har i mig ( hvilket måske er meget godt at gøre lige i denne situation)

Kan dog heller ikke lade være med, at være en smule rasende på mig selv over, at jeg ikke så de signaler min krop har sendt mig(er det normalt at være sur på sig selv også?)

Hov noget af teksten blev slettet oO

Må have været en svær beslutning med graviditeten, men godt du ikke direkte fortryder at du måtte afbryde den.

Anmeld

6. november 2014

Disa

PinkLadybug skriver:

Ja det er helt normalt at være sur på sig selv, men det kan aldrig blive din skyld, glem ikke det. Det er hans tab at han ikke vil behandle dig ordenligt. 

Man lærer heldigvis af det og jeg har i dag den skønneste fyr som jeg venter barn sammen med til april.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.