Kan man være over en på en måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
11 svar
1 synes godt om
5. november 2014

got2b

Ja, jeg sad her igår og læste nogle tråde på en facebook gruppe, dom kæresten og jeg er med i, med nogle venner. Da jeg så ser nogle tråde fra Marts måned, ser jeg hans eks kærestes navn, så de var altså sammen i Marts måned, men min kæreste sagde at det var Januar eller Febuar måned de gik fra hinanden, og det hvor det måske kan irritere mig lidt er at vi kom sammen i April, han har opført sig underligt, han har skulle skrive med sin eks kærester, og en masse andre piger, måske det var for hurtigt for ham at finde en ny? Jeg havde været single i næsten elleve måneder. Og den eneste af mine eks kærester som jeg snakker med, er når vi møder hinanden i byen, det har jeg ik noget imod, men at han på en måde skjule det for mig, os bliver han rigtig hurtig sur hvis jeg siger Hej til min eks. Og ja jeg er over ham, det er seks år siden jeg gik fra ham, så kan man virkelig komme over en som man har været sammen med i to/tre år på en måned? Og hvad kan skyldes at han opføre sig sådan? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ved ikke om han er over hende - det kommer også an på om det var ham der sluttede forholdet og hvis det var hende om han forstod grunden eller om det kom bag på ham? 

Jeg var i et forhold i knap et år og kunne mærke at det absolut ikke skulle være mig og ham - jeg endte forholdet og blev relativt hurtigt forelsket i min nuværende kærete som jeg snart har været sammen med i 6 år og har to børn med

Din kærestes adfærd kan skyldes at han prøver at undgå unødvendige konflikter, fordi han tror du bliver sur. Måske fordi han selv bliver sur/jaloux. 

Anmeld

5. november 2014

got2b

mor:) skriver:

Jeg ved ikke om han er over hende - det kommer også an på om det var ham der sluttede forholdet og hvis det var hende om han forstod grunden eller om det kom bag på ham? 

Jeg var i et forhold i knap et år og kunne mærke at det absolut ikke skulle være mig og ham - jeg endte forholdet og blev relativt hurtigt forelsket i min nuværende kærete som jeg snart har været sammen med i 6 år og har to børn med

Din kærestes adfærd kan skyldes at han prøver at undgå unødvendige konflikter, fordi han tror du bliver sur. Måske fordi han selv bliver sur/jaloux. 

Det var vidst nok ham som sluttede forholdet, det irritere mig bare at han skjuler at ha har/havde et behov for at snakke/skrive med hende hele tiden. 

Jeg bliver nok sur når han på en måde pisser på mine følelser, med at skrive til sin eks kærestes veninde st han fik stiv på da de var sammen og alt sådan noget. 

Men hvorfor bliver han sur over at jeg siger Hej til min eks, hvilket sker en gang om måneden. Jeg bliver ikke sur på ham, kun når han viser at han er lidt ligeglad med overs ufødte barn.

Anmeld

5. november 2014

mpr

got2b skriver:

Ja, jeg sad her igår og læste nogle tråde på en facebook gruppe, dom kæresten og jeg er med i, med nogle venner. Da jeg så ser nogle tråde fra Marts måned, ser jeg hans eks kærestes navn, så de var altså sammen i Marts måned, men min kæreste sagde at det var Januar eller Febuar måned de gik fra hinanden, og det hvor det måske kan irritere mig lidt er at vi kom sammen i April, han har opført sig underligt, han har skulle skrive med sin eks kærester, og en masse andre piger, måske det var for hurtigt for ham at finde en ny? Jeg havde været single i næsten elleve måneder. Og den eneste af mine eks kærester som jeg snakker med, er når vi møder hinanden i byen, det har jeg ik noget imod, men at han på en måde skjule det for mig, os bliver han rigtig hurtig sur hvis jeg siger Hej til min eks. Og ja jeg er over ham, det er seks år siden jeg gik fra ham, så kan man virkelig komme over en som man har været sammen med i to/tre år på en måned? Og hvad kan skyldes at han opføre sig sådan? :/

Altså nu har jeg kun eks kærester som har været forhold under 5 måneder. Men når jeg er gået fra nogen så er det når jeg har været HELT afklaret med ingen følelser tilbage og aldrig haft behov for at snakke med dem efterfølgende.. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det behov for at bevare et venskab hvor det virkelig er oprigtigt medmindre der stadig er følelser i klemme.. 

Anmeld

5. november 2014

got2b

mpr skriver:

Altså nu har jeg kun eks kærester som har været forhold under 5 måneder. Men når jeg er gået fra nogen så er det når jeg har været HELT afklaret med ingen følelser tilbage og aldrig haft behov for at snakke med dem efterfølgende.. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det behov for at bevare et venskab hvor det virkelig er oprigtigt medmindre der stadig er følelser i klemme.. 

Jeg tænker det samme. Og efter alt det i min ungdom, så har jeg vare brug for en kæreste som er afklaret med det skal være os to, og ikke tvivler på forholdet. 

Jeg kunne forstå det hvis jeg selv har det behov, men har jeg bare slet ikke. Mange nætter græder jeg mig selv i søvne og det ved han os godt, over hvad dagen nu vil bringe, og om det ender med vi går fra hinanden. Os går mine tanker på om han overhoved er færdig med hende :/

Anmeld

6. november 2014

SandraXOXO

Du er 18 år? Hvor gammel er han? Det er jo ikke sikkert han er færdig med at være ung og nyde ikke rigtig at have ansvar for noget, måske er han ikke ovre sin eks, måske er han bare ikke klar til et seriøst forhold eller også er han bare ikke vild med dig. Var jeres barn planlagt og gennemtænkt? 18 år er jo meget ungt tænker jeg og hvis i ikke har været sammen så længe. Måske, er han bare ikke det samme sted i livet som dig. Men vil anbefale dig ikke at sidde og læse gamle beskeder mellem ham og hans eks, der er ingen grund til at pine sig selv. 

Anmeld

6. november 2014

got2b

SandraXOXO skriver:

Du er 18 år? Hvor gammel er han? Det er jo ikke sikkert han er færdig med at være ung og nyde ikke rigtig at have ansvar for noget, måske er han ikke ovre sin eks, måske er han bare ikke klar til et seriøst forhold eller også er han bare ikke vild med dig. Var jeres barn planlagt og gennemtænkt? 18 år er jo meget ungt tænker jeg og hvis i ikke har været sammen så længe. Måske, er han bare ikke det samme sted i livet som dig. Men vil anbefale dig ikke at sidde og læse gamle beskeder mellem ham og hans eks, der er ingen grund til at pine sig selv. 

Han er 26, det er hans eks kærestes veninde mener jeg faktisk det var, og læste hellere ikke det de havde skrevet, jeg gik faktisk ud af gruppen. Forstår bare ikke hvorfor han skal lyve om det. Ja vi havde snakket om det at få børn sammen.

Anmeld

6. november 2014

SandraXOXO

got2b skriver:

Han er 26, det er hans eks kærestes veninde mener jeg faktisk det var, og læste hellere ikke det de havde skrevet, jeg gik faktisk ud af gruppen. Forstår bare ikke hvorfor han skal lyve om det. Ja vi havde snakket om det at få børn sammen.

Mon ikke han bare ikke kunne huske præcis hvornår de slog op? Det er jo også lige meget når det er så længe siden er det ikke? Hvis han ellers er en god og sød trofast fyr nu, der ikke lyver eller skriver upassende ting til andre piger så ville jeg bare komme over at han var sådan i starten. Det kan jo være han ikke var så seriøs da i startede men det er han jo nu, går jeg udfra når i har planlagt baby.  

Anmeld

6. november 2014

Sprit25

mpr skriver:

Jeg mener så det modsatte. Hvis alle følelser er væk kan man sagtens snakke med en Eks. Min bedste kammerat er for eksempel en fyr hvor vi var head over heels in love, men efter et par aftner sammen indså at vi faktisk bare var bedre venner! Ham har jeg været bedste venner med i 10 år nu! Hvorimod en Eks som jeg ved stadig har lidt følelser i klemme snakker jeg ikke med til TS: jeg kan ikke sige hvorfor din kæreste gør som han gør men snak med ham

Anmeld

6. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
got2b skriver:

Men har i så kun været sammen i 5 måneder? 

Når han skriver erotiske ting til sin eks kærestes veninder og i det hele taget skriver til piger du ikke har kendskab til - så ville jeg ikke satse min fremtid på ham. Han lyder ikke ligefrem som en mand der er klar til at slå sig ned og føre familielivet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.