Avavav!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
7 svar
4 synes godt om
5. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Idag er jeg 35+3 og tror virkelig lillepigen er ved at forstå hvilken retning exit er  hun mosler ret meget lige nu + der kommer nogen gode plukveer indimellem og imens kan jeg TYDELIGT mærke min livmoderhals! Det føles ligesom når jordemødrene mærker efter hvor mange cm man er åben, hvilket jeg husker som nivende smerte. Aaav! 

Men det er kun dejligt hvis hun er bedre til at komme ned i bækkenet end storebror 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

cwl

Uhh spændende... Måske hun kommer før tid..

Anmeld

5. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Uhh spændende... Måske hun kommer før tid..

Høhø, det ville ikke gøre noget så ville jeg da i det mindste være sikker på at få lov at føde hende selv 

Anmeld

5. november 2014

cwl

Mor11 skriver:

Høhø, det ville ikke gøre noget så ville jeg da i det mindste være sikker på at få lov at føde hende selv 

Det er du måske ikke sikker på at du kan??

Anmeld

5. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Det er du måske ikke sikker på at du kan??

Jeg fik jo aks sidst, så hvis hun bliver skønnet for stor (hvilket jeg ikke ved hvad er præcist) så bliver det pks da arret ikke kan klare veer med et for tungt barn. 

Den store vejede 4300, så det er ikke utænkeligt at hun bliver stor. Skal til vægtscanning i næste uge hvor de skal tage stilling til det  

Anmeld

6. november 2014

cwl

Mor11 skriver:

Jeg fik jo aks sidst, så hvis hun bliver skønnet for stor (hvilket jeg ikke ved hvad er præcist) så bliver det pks da arret ikke kan klare veer med et for tungt barn. 

Den store vejede 4300, så det er ikke utænkeligt at hun bliver stor. Skal til vægtscanning i næste uge hvor de skal tage stilling til det  

Oki på den måde. Det må vi ikke håbe så. Krydser fingre for at hun ikke bliver for stor så du kan prøve og føde selv.

Anmeld

6. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Oki på den måde. Det må vi ikke håbe så. Krydser fingre for at hun ikke bliver for stor så du kan prøve og føde selv.

Gør jeg også! 

Et pks ville jeg blive SÅ ked af. Jeg følte det største antiklimaks over ikke at nå i mål under sidste fødsel, så jeg vil bare SÅ gerne have chancen for at prøve igen. Havde virkelig glædet mig til fødslen og set frem til den der forløsning efter alle de timer med smerter, men i stedet fik jeg bare flere smerter i flere uger efter.   

Anmeld

6. november 2014

cwl

Mor11 skriver:

Gør jeg også! 

Et pks ville jeg blive SÅ ked af. Jeg følte det største antiklimaks over ikke at nå i mål under sidste fødsel, så jeg vil bare SÅ gerne have chancen for at prøve igen. Havde virkelig glædet mig til fødslen og set frem til den der forløsning efter alle de timer med smerter, men i stedet fik jeg bare flere smerter i flere uger efter.   

Uha ja det er sku heller ikke rart med smerter flere uger efter. Håber virkelig for dig du kommer til at føde almindeligt. Det er nemlig en fantastisk følelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.