Jeg bekender kulør ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
9 svar
17 synes godt om
5. november 2014

Leonora

Hej tøser

Jeg skrev forleden dag en anonym tråd om test stegerne var for tydelige til at være skygger. 

Jeg skrev også at vi ikke helt var enige om at skulle beholde et 3 barn. 

Mine tests er nu blevet tydeligere og jeg er nu overe den dag hvor jeg skulle have haft mens. 

Vi har besluttet at beholde den lille spire selvom vi ved hvor hårdt det kan blive med 3 børn. 

Jeg kan først nu glæde mig over at være gravid og med det følger også nervøsitet 

Går alt som det skal, vokser spiren som den skal, hvorfor har jeg ikke så ømme bryster som igår osv. 

Til jer der har 3 børn kom gerne med jeres erfaringer. Dem får jeg brug for. 

Vores netværk får ikke besked endnu. Vil lige se spirens hjerte slå om 2 1/2 uge .

knus og tanker en 3 gangs gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Hvem?

Leonora skriver:

Hej tøser

Jeg skrev forleden dag en anonym tråd om test stegerne var for tydelige til at være skygger. 

Mine tests er nu blevet tydeligere og jeg er nu overe den dag hvor jeg skulle have haft mens. 

Vi har besluttet at beholde den lille spire selvom vi ved hvor hårdt det kan blive med 3 børn. 

Jeg kan først nu glæde mig over at være gravid og med det følger også nervøsitet 

Går alt som det skal, vokser spiren som den skal, hvorfor har jeg ikke så ømme bryster som igår osv. 

Vores netværk får ikke besked endnu. Vil lige se spirens hjerte slå om 2 1/2 uge .

Her har vi tre i alderen 1 år, 3 år og 4 år og det er lækkert!

Det kræver planlægning og total overskud, men det er det hele værd!

Og stort tillykke med baby nr. 3 - det er lige så stort som nr. 1 og 2!

Anmeld

5. november 2014

Leonora

Hvem? skriver:

Her har vi tre i alderen 1 år, 3 år og 4 år og det er lækkert!

Det kræver planlægning og total overskud, men det er det hele værd!

Og stort tillykke med baby nr. 3 - det er lige så stort som nr. 1 og 2!

Tak .

vores børn vil være 0, næsten 4 og 7 år 

Det er meget spændende og også lidt skræmmende .

knus fra mig der sikker kommer med mange flere spørgsmål med tiden 

Anmeld

5. november 2014

o1Mutte

Leonora skriver:

Hej tøser

tillykke 

Anmeld

5. november 2014

De3Guldklumper

Stort tillykke

her har vi 3 unger i alderen 7,5 og knap 10 mdr. Jeg synes ikke det har været slemt at gå fra 2 til 3 børn. 

Anmeld

5. november 2014

VNB

Leonora skriver:

Hej tøser

Stort tillykke! :-)

venter selv mit tredje barn, og vi glæder os helt vildt til at blive en familie på 5. 

Vi føder jo åbenbart for lidt børn i dk ifølge statstikkerne - men nu har vi da så snart gjort vores for at opretholde bestanden 

Anmeld

5. november 2014

Mama85

Tillykke livet med 3 børn er fantastisk..vi har en pige på 5 år, en dreng på 14 mdr. Og en pige på 6 uger, det kræver lidt mere planlægning end ved at have 2 børn, men synes ikke at der er noget at være nervøs for 

Anmeld

5. november 2014

Leonora

Tusind tak for jeres meget fine svar

Dem sætter jeg stor pris på. 

Jeg glæder mig også og tænker at det hele løser sig. Og vores store pige som bliver 7 lige inden termin er så dygtig og fornuftig og vil helt sikkert kunne hjælpe meget til. 

Knus fra mig 

Anmeld

6. november 2014

MysteriousAngel

Synes faktisk at det var nemmere med 3. Vores andre er 10+7 så de var ufattelig selvstændige og kunne alt selv. Og så havde de hinanden når mor var optaget med at amme eller andet. 

Anmeld

6. november 2014

Leonora

MysteriousAngel skriver:

Synes faktisk at det var nemmere med 3. Vores andre er 10+7 så de var ufattelig selvstændige og kunne alt selv. Og så havde de hinanden når mor var optaget med at amme eller andet. 

Jeg tænker også at de er så store (4+7) når baby kommer at jeg sagtens kan forklare dem at baby tager tid. Og de meget gerne må hjælpe. 

Min søster fik for 14 dage siden en baby og mine piger synes det er så hyggeligt. 

Med godt det bliver noget andet når det er hverdag men tænker at det nok skal gå

Tak for svaret

måske der kommer en masse spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.