Forkert uddannelse på revalidering... kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2014

Anonym trådstarter

Er socialrådgiver studerende og er pt i praktik,  dvs på 4. Semester og har fundet ud af det bare er slet ikke er mig. 

Jeg er på revalidering grundet arbejdsskade under sygeplejerske studiet.

Nu kommer mit spørgsmål så, er det muligt men anden uddannelse på revalidering,  når man har fundet ud af det man er i gang med, bare slet ikke er en. 

Eller går ens revalidering tabt? 

Er bevilling revalidering grundet erhvervsevne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Er socialrådgiver studerende og er pt i praktik,  dvs på 4. Semester og har fundet ud af det bare er slet ikke er mig. 

Nu kommer mit spørgsmål så, er det muligt men anden uddannelse på revalidering,  når man har fundet ud af det man er i gang med, bare slet ikke er en. 

Tror desværre ikke bare man kan skifte uddannelse på revalidering, man kan vidst få den forlænget, men er ikke sikker. Måske du skulle give din Sagsbehandler et kald 

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Tror desværre ikke bare man kan skifte uddannelse på revalidering, man kan vidst få den forlænget, men er ikke sikker. Måske du skulle give din Sagsbehandler et kald 

Ja, tænker os muligt med en forlængelse,  har stadig to år tilbage,  

Så problemet bare, hva jeg så gerne vil.... 

Anmeld

5. november 2014

quindelist

Anonym skriver:

Jeg fik lov at skifte uddannelse undervejs i jobplanen og blev også forlænget. Det varbegrundet i en forværring af helbredstilstanden -så kan jo ikke svare på om man kan pga "forkert valg"

evt tænk Over hvad du vil istedet og undersøg om der er nogle merit muligheder i fht det du allerede har taget. Tænker de er nemmere at snakke med hvis du kan"servere en plan"

-ellers er der måske mulighed for SU med handicaptillæg? -afhængigt af din arb.skade og om du har SU tilbage (husk at modtaget reva modregnes måned for måned)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.