Æggehvidestof urinen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2014

got2b

Ja, min læge sagde til mig forrige gang jeg var ved lægen at jeg har æggehvidestof i min urin, men hvad kan det betyde for både mig og barnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

*CKB*

got2b skriver:

Ja, min læge sagde til mig forrige gang jeg var ved lægen at jeg har æggehvidestof i min urin, men hvad kan det betyde for både mig og barnet?

Det har jeg også.. Jeg fik at vide, det højst sandsynligt fra udflåd, da man jo producerer mere end normalt.. Selvom man måske ikk mærker det. Så jeg sku ikk være urolig for noget. 

Anmeld

5. november 2014

got2b

*CKB* skriver:

Det har jeg også.. Jeg fik at vide, det højst sandsynligt fra udflåd, da man jo producerer mere end normalt.. Selvom man måske ikk mærker det. Så jeg sku ikk være urolig for noget. 

Min læge sendte den ind, og det er æggehvidestof, men alle " testene " er negative :/

Anmeld

5. november 2014

*CKB*

Min læge sendte den ind, og det er æggehvidestof, men alle " testene " er negative :/

Ja, min urinprøve blev også dyrket.. De tester for urinvejsinfektion. Det er ikk smart at ha som gravid, og det kan æggehvidestoffer være et symptom på. Men findes også i udflåd.

Godt de er negative 

Anmeld

5. november 2014

got2b

*CKB* skriver:

Ja, min urinprøve blev også dyrket.. De tester for urinvejsinfektion. Det er ikk smart at ha som gravid, og det kan æggehvidestoffer være et symptom på. Men findes også i udflåd.

Godt de er negative 

Ja, kigger os hele tiden når jeg tisser ��. 

Det er så dejligt de er negative.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.