Gravid på spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg er blevet gravid på trods af at jeg har kobberspiral. Jeg har de sidste par dage haft influenza symptomer med kvalme og træthed i kroppen og derudover har jeg haft et par pletblødninger også så jeg valgte at tage en test i dag. Den viste positiv.

jeg er blevet henvist til gyn afd. Imorgen til scanning for at se om den sidder uden for livmoderen og hvor langt jeg er henne. 

Sagen er den at jeg i forevejen har to børn på 1,5 år og en på 3 år. Så vi havde absolut ikke planer om at få flere børn ihvertfald lige foreløbigt!!  Jeg skal jo så have en abort, men har det rigtig svært med dette. Jeg ved det vil blive for hårdt med 3 så små børn. 

Jeg bliver åbentbart utroligt nemt gravid. For mit andet barn kom også til ved brug af prævention. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg ville ikke noget med dette indlæg. Har bare brug for at få luft. Og måske der er nogle der har stået i en lignende situation måske? 

Anmeld

5. november 2014

Musen5

Her selv stået i den situation som du står i. Dog ikk på spiral, men på p-piller.

Har 4 børn hvoraf 3 er kommet på div udgaver af p-piller. Har pt spiral, men må indrømme at jeg lidt mistænker at jeg kunne være gravid igen.

Det er en rigtig træls situation at stå i.

Krammer til dig

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Her selv stået i den situation som du står i. Dog ikk på spiral, men på p-piller.

Har 4 børn hvoraf 3 er kommet på div udgaver af p-piller. Har pt spiral, men må indrømme at jeg lidt mistænker at jeg kunne være gravid igen.

Det er en rigtig træls situation at stå i.

Krammer til dig

Tak for dit svar. Hold da op så bliver du vist også nemt gravid! Må jeg spørge hvorfor du mistænker graviditet på spiral nu? 

Anmeld

6. november 2014

Musen5

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Hold da op så bliver du vist også nemt gravid! Må jeg spørge hvorfor du mistænker graviditet på spiral nu? 

Pletblødninger, ømme bryster, træthed, underlig sult/kvalme on off alle de ting som jeg har været igennem med de andre

/M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.