Ægløsnings test hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
8 svar
4 synes godt om
5. november 2014

KThomsen

Kan i hjælpe mig, da det er første gang jeg prøver at bruge ægløsningstest når den ser sådan her ud kl 07.00 i morges, skal jeg så teste igen i aften eller kan jeg godt vente til i morgen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

drabo

Profilbillede for drabo

tror sagtens du kan vente til imorgen.

Det er dog bedst at teste ÆL i løbet af dagen og ikke om morgenen, og så ca. samme tid hver dag - når du begynder at blive i tvivl om den kunne være positiv, så test to gange.

Det virker meget kompliceret at tyde testene, men når man først har set en positiv test, så er man ikke i tvivl - men hvis dine følger mit mønster i styrke har du nok et par dage endnu.

Anmeld

6. november 2014

KThomsen

drabo skriver:

Det er dog bedst at teste ÆL i løbet af dagen og ikke om morgenen, og så ca. samme tid hver dag - når du begynder at blive i tvivl om den kunne være positiv, så test to gange.

Det virker meget kompliceret at tyde testene, men når man først har set en positiv test, så er man ikke i tvivl - men hvis dine følger mit mønster i styrke har du nok et par dage endnu.

Tak for svaret, så vil jeg vente med at teste til jeg har fri kl 13.00

Anmeld

6. november 2014

babyprojekt

Da jeg havde ægløsning d 22 Okt. Der teste jeg den et par dage før den var positiv og mine så også sådan ud op til ægløsning. 

Anmeld

6. november 2014

KThomsen

babyprojekt skriver:

Da jeg havde ægløsning d 22 Okt. Der teste jeg den et par dage før den var positiv og mine så også sådan ud op til ægløsning. 

Tak fordi jeg lige kunne kigge med på dine tests ifølge min beregning så skal min æl ligge mellem den 7-9 min cyklus sviger mellem 29-32 dage

Anmeld

6. november 2014

babyprojekt

KThomsen skriver:

Tak fordi jeg lige kunne kigge med på dine tests ifølge min beregning så skal min æl ligge mellem den 7-9 min cyklus sviger mellem 29-32 dage

Så det jo bare med at teste dage op til  jeg tror ikke på det med at man skal teste på samme tid hver dag. Det gjort jeg i hverfald ikke

Anmeld

6. november 2014

KThomsen

babyprojekt skriver:

Så det jo bare med at teste dage op til  jeg tror ikke på det med at man skal teste på samme tid hver dag. Det gjort jeg i hverfald ikke

Det kan jeg heller ikke komme til fordi jeg arbejder i en vuggestue så det bliver når det lige passer

Anmeld

6. november 2014

drabo

Profilbillede for drabo

tror det med samme tid hver dag er for at der ikke skal gå for lang tid mellem testene, nogle kan kun teste positiv i kort tid, så hvis der går f.eks. 36 timer mellem 2 tests, så kan man være uheldige at misse den positive test.

men tvivler på at det gør det store om det er kl 13 en dag og 16 den næste.

Held og lykke med at få en positiv test

Anmeld

8. november 2014

KThomsen

drabo skriver:

Er den her positiv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.