Er det bare mig der har en forventning om..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Natteravnen skriver:

Og mange tak for at tage dig tid til at skrive, fik lige "raset" ud ovenpå beskeden fra kommunen Værre er det heller ikke, forventede bare at pengene kom da jeg havde gjort mit. Det er ikke fordi budgettet bugner. 

Hehe - det var godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Noahmor

Natteravnen skriver:

at hvis man sender A-post som brev og sender det afsted den ene dag at det så ankommer dagen efter, når det er indlands?!  Jeg har lige mistet en dags sygedagpenge fordi brevet først kom dagen efter fristen selvom det var sendt afsted i mine øjne god tid  

Har en kammerat der er post og han siger man ikke kan regne med dagen efter mere. 

Hvis ikke de når deres rute indenfor arbejdstid ligger brevene bare til dagen efter. 

Vi får heller ikke post hver dag her, hvor vi bor. 

Anmeld

5. november 2014

Noahmor skriver:

Har en kammerat der er post og han siger man ikke kan regne med dagen efter mere. 

Hvis ikke de når deres rute indenfor arbejdstid ligger brevene bare til dagen efter. 

Vi får heller ikke post hver dag her, hvor vi bor. 

Hvor skidt - så må a- og b- post systemet da afskaffes. 

Anmeld

5. november 2014

Noahmor

mor:) skriver:

Ja, egentligt. Sender heller aldrig post som a post mere

Anmeld

5. november 2014

EAF

Ja, så kan det da ikke betale sig  Det koster jo også mere fordi man så er sikker på det kommer afsted, men det må jo være sløjfet, så bør prisen også være ens for alle breve indenlands når man alligevel ikke kan regne med det. Det kunne være man skulle stille spørgsmålet om hvorvidt det egentligt bør afskaffes til PD?  De har vel en fb-side. 

Anmeld

5. november 2014

Natteravnen skriver:

Ja, så kan det da ikke betale sig  Det koster jo også mere fordi man så er sikker på det kommer afsted, men det må jo være sløjfet, så bør prisen også være ens for alle breve indenlands når man alligevel ikke kan regne med det. Det kunne være man skulle stille spørgsmålet om hvorvidt det egentligt bør afskaffes til PD?  De har vel en fb-side. 

Ja det vil da være fornuftigt at gøre

Anmeld

5. november 2014

namaha

Min mormor sendte et brev til mig for ca 2 uger siden, det lå fint i postkassen dagen efter, var overrasket når man tænker på at hun bor på Sydfyn og jeg i Midtjylland 

Anmeld

5. november 2014

birthee

A-post 1-2 dage, b-post 2-3 dage ifølge postdanmark... Så jeg sender altid b-post... Har nogle gange oplevet b-post har været før fremme end a-post... 

Men vi får så aldrig post om mandagen - det har vi fået én gang, i de ti år vi har boet på denne adresse...

Anmeld

5. november 2014

EAF

namaha skriver:

Min mormor sendte et brev til mig for ca 2 uger siden, det lå fint i postkassen dagen efter, var overrasket når man tænker på at hun bor på Sydfyn og jeg i Midtjylland 

Ja det kan jeg sgu godt forstå  Jeg sendte mit med postbuddet, bor en halv time fra Vejle hvor det skulle hen og det kommer to dage senere  Sur lektie men så ved jeg det. Kunne lige så godt selv køre derind med det, det havde jeg fået mere ud af 

Anmeld

5. november 2014

TNBC

namaha skriver:

Min far sendte et brev til mig, jeg havde det to dage senere, og jeg bor i Irland.. så vi må have været heldige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.