trut mund? hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2014

sne190810

Jeg er ret sikker på det er fordi at det gør, at kinderne synes mindre,- ergo du ser 'slankere' ud i ansigtet.

Du trækker jo kinderne ind, når du laver trutmund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har bare et simpelt spørgsmål, det kan sgu godt være jeg er blank hvad det angår, men nu vil jeg alligevel prøve at spørge og forstår 

Hvorfor laver folk trut mund når de tager billeder? 

Personligt syntes jeg det ser åndssvagt ud,men det er jo op til folk selv selvfølgelig

Men hvorfor skal man lave den der trutmund?

Pas, er til en af dem som synes det ser latterligt og umodent ud og kan ikke snuppe den slags billeder men ja vi er jo alle forskellige i hvad vi synes er smart, pænt osv på billeder 

Anmeld

5. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Ja jeg har heller aldrig forstået det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

Hi hi hi hi hi selvom det slanker i kinderne, så ville jeg nu hellere vælge og have fede kinder, end og se total dum ud

Skide sjove billeder nogle af jer har fundet

Anmeld

5. november 2014

fo82

Det eneste tidspunkt at indsugede kinder og trutmund er anvendeligt er når mine fede kinder aktiverer mærkelige ting når jeg snakker i tlf - og selv der er det uhandy for samtalen 

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Det eneste tidspunkt at indsugede kinder og trutmund er anvendeligt er når mine fede kinder aktiverer mærkelige ting når jeg snakker i tlf - og selv der er det uhandy for samtalen 

Ha ha ha ha ha det kender jeg godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.