Hjælp til valg af madkasse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
5 svar
3 synes godt om
5. november 2014

Blop2

Vores søn skal starte i børnehave til december, og skal derfor til at have madpakke med.

Jeg har kigget på nettet efter madkasser, vil rigtig gerne have en med rum hvor der er plads til en lille yougurt, agurkestænger, rosiner og så skal der være et rum til rugbrødsmadder.

De skal have lidt ekstra mad med, da de op eftermiddagen spiser madpakke rester.

Synten enten madkasserne er kømpestore eller for små.

hvad madkasse har i til jeres unger i børnehave? Kunne virkelig godt bruge jeres erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Skouboe

Vi har en plast madkasse købt i Disney Store.

Anmeld

5. november 2014

Alexander&Lærke

Vi har købt en med kaj (fra kaj og Andrea ) den har 4 små rum og et større i midten. Den er lidt aflang, men den er meget praktisk med de små run, hvor min datter ofte har nødder, agurk stænger/ majs/ ærter. Yougurt, rosiner. Osv. 

Anmeld

5. november 2014

Røverdatter

Blop2 skriver:

Vores søn skal starte i børnehave til december, og skal derfor til at have madpakke med.

Jeg har kigget på nettet efter madkasser, vil rigtig gerne have en med rum hvor der er plads til en lille yougurt, agurkestænger, rosiner og så skal der være et rum til rugbrødsmadder.

De skal have lidt ekstra mad med, da de op eftermiddagen spiser madpakke rester.

hvad madkasse har i til jeres unger i børnehave? Kunne virkelig godt bruge jeres erfaringer.

Er helt sikkert også for Sistema madkassen. Herhjemme har vi begge en. De er suoer gode og uden phlatater og bpa

Anmeld

5. november 2014

Jeia

Blop2 skriver:

Mine har også sistema, ligner den på kindfeds link, men bunden er delt i tre rum, en lille bøtte hører til. Vi er meget glade for den, den er dejlig rummelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.