Er der nogle frisører herinde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
9 svar
6 synes godt om
5. november 2014

Troldemommi

Jeg kunne godt bruge et råd angående børneklip 

Min datter på 3 år er først for nyligt bleven klippet for første gang, hun var laaannggg tid om at få hår og nu er hendes hår meget lyst og meget tyndt, som i meget meget tyndt  Og nu pga frisøren også meget kort 

Findes der nogle råd til hvordan man evt kan gøre hendes fine hår lidt tykkere 

Jeg vil gerne ofre hyppige frisørbesøg, vil nemlig helst ikke klippe hende selv

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Mor1986

Troldemommi skriver:

Min datter på 3 år er først for nyligt bleven klippet for første gang, hun var laaannggg tid om at få hår og nu er hendes hår meget lyst og meget tyndt, som i meget meget tyndt  Og nu pga frisøren også meget kort 

Monica 

Vores datter på 2 havde også fint hår. Hun er blevet klippet mange gange og bliver det nu hver måned. Hun har tykt hår i dag. Skal dog siges hun er kort håret da hun døjer med eksem i hovedbunden. Så det har også noget at sige det er klippet sådan

Anmeld

5. november 2014

Troldemommi

Mor1986 skriver:

Vores datter på 2 havde også fint hår. Hun er blevet klippet mange gange og bliver det nu hver måned. Hun har tykt hår i dag. Skal dog siges hun er kort håret da hun døjer med eksem i hovedbunden. Så det har også noget at sige det er klippet sådan

Det lyder fint, så må jeg vist have en ny tid hos frisøren snart 

Tak for svar 

Monica 

Anmeld

5. november 2014

Nystart

Hende af min har vi nærmest prøvet alt med men i en alder af 9 har hun stadig tyndt og lyst hår....

Anmeld

5. november 2014

Troldemommi

Nystart skriver:

Hende af min har vi nærmest prøvet alt med men i en alder af 9 har hun stadig tyndt og lyst hår....

Hvor tit blev hun klippet korthåret som lille? 

Monica 

Anmeld

5. november 2014

CaWi

Vi har en dreng på 2 1/2 år, der siden han var lidt over et år,  er blevet klippet fast hver anden måned,  og han har stadig tyndt hår.

Nu har jeg så også selv tyndt hår, så vi ser bare tiden an

Anmeld

5. november 2014

Nystart

Troldemommi skriver:

Hvor tit blev hun klippet korthåret som lille? 

Monica 

Tror os det var hver anden måned.

Det blev/blir så grimt og slidt super hurtigt....

Men de kloge siger jo os det med at blive klippet tit blot er en skrøne 

Anmeld

5. november 2014

Mor til Ella

Troldemommi skriver:

Monica 

Jeg er frisør.

er din datter ikke udstyret med kraftigt hår fra naturens side, er det fuldstAatændig ligegyldigt hvor mange fange hun bliver klippet, det gør ingen  forskel

Det eneste der er at gøre er at sørge for st det har en pæn længde der passer til hendes hårtype, det får håret til at se tykkere ud. Page er godt til piger med fint hår

Anmeld

5. november 2014

Troldemommi

Mor til Ella skriver:

Jeg er frisør.

er din datter ikke udstyret med kraftigt hår fra naturens side, er det fuldstAatændig ligegyldigt hvor mange fange hun bliver klippet, det gør ingen  forskel

Det eneste der er at gøre er at sørge for st det har en pæn længde der passer til hendes hårtype, det får håret til at se tykkere ud. Page er godt til piger med fint hår

Men er det ikke godt hvis man jævnligt klipper spidser?  

Jeg ville elske en page frisure på hende men det er det slet slet slet ikke langt nok til 

Monica 

Anmeld

5. november 2014

Mor til Ella

Troldemommi skriver:

Men er det ikke godt hvis man jævnligt klipper spidser?  

Jeg ville elske en page frisure på hende men det er det slet slet slet ikke langt nok til 

Monica 

Jo for hvis spidsere er spaltede og tynde ser det endnu tyndere ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.