Væske i maven efter ÆU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
8 svar
2 synes godt om
5. november 2014

Miss BananaHammock

Vågnede kl. 4, med de sygeste smerter i maven. Jeg har de sidste par dage gået rundt med en mave str. højgravid, fordi at alle mine ægblærer er fyldt med vand, efter ÆU. 

Jeg har en tid i dag til tjek, og nok også en tømning af vandet, men der er flere timer til. Så sidder i min sofa og prøver at få tiden til at gå, uden at jeg vækker resten af familien. Øv det er træls. 

Er der andre der har prøvet det? Og er det så bare en total letteslse at få fjernet vandet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

*Agnete*

Puha det lyder ikke rart :/

hvordan foregår sådan en udtrækning af væske ? Og hvordan er det opstået ? 

Håber du har det godt igen :-)

Anmeld

7. november 2014

tweety2060

Jeps!  Ja det hjalp at blive dræneret.... mit gendannede sig bare igen sp blev tappet en 3 gang men det lettede vejrtrækning :-D

God bedring

Anmeld

7. november 2014

Miss BananaHammock

*Agnete* skriver:

Puha det lyder ikke rart :/

hvordan foregår sådan en udtrækning af væske ? Og hvordan er det opstået ? 

Håber du har det godt igen :-)

Det opstår typisk fordi ægget sætter sig fast og HCG niveauet stiger. Så det er heldigvis af en god årsag selvom det gør nas.  

Jeg fik trukket  2 liter væske ud onsdag, på samme måde som når de tager æg ud, så det gør heldigvis ikke så ondt. Idag er der igen væske men heldigvis ikke så meget. Forhåbentlig skal vi ikke have drænet mere 

Anmeld

7. november 2014

Miss BananaHammock

tweety2060 skriver:

Jeps!  Ja det hjalp at blive dræneret.... mit gendannede sig bare igen sp blev tappet en 3 gang men det lettede vejrtrækning :-D

God bedring

Det lader til jeg får lov til at "nøjes" med en gang!   Håber. 

Skyldtes dit også graviditet?

Anmeld

7. november 2014

tweety2060

Gigante store cyster på æggestokkene og jåaaaaaa blev gravid pg sidder med den dejligste unge i dag

For dig

Anmeld

7. november 2014

Miss BananaHammock

tweety2060 skriver:

Gigante store cyster på æggestokkene og jåaaaaaa blev gravid pg sidder med den dejligste unge i dag

For dig

Tak! Jeg havde ikke samme oplevelse da jeg blev gravid med den første, men er glad for at det skete i første IVF her anden gang! 

Anmeld

7. november 2014

*Agnete*

Så du havde fået sat et æg op ? :-) 

Anmeld

8. november 2014

Miss BananaHammock

*Agnete* skriver:

Så du havde fået sat et æg op ? :-) 

Jeps - eller 2 stk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.