Hvad pokker gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2014

AnnaK89

Uhh kan mærke jeg er godt frustreret! Oprettede en tråd igår (mener jeg?) om min datter med kolik (beklager jeg ikke har fået svaret alle - har været et hektisk døgn med manglende overskud). Idag har sp været her, og hun synes min datter har rigtig fin øjenkontakt og er fint nysgerrig og opmærksom. MEN.. Hun har ikke taget nok på! Hun spiser hver 2-3 time, og tømmer HVER gang. Så nu skal vi supplere med flaske - men hun vil overhovedet ikke have den flaske og hun er bare sulten! Og jeg har bare intet tilbage 

Hvad pokker gør jeg? 

Oven i det, så er min datter på 2 år syg med meget høj feber - og bliver rigtig ked hvis hun ikke kan få lov at sidde ved mig. Og baby skriger bare og vil slet ikke ligge selv!

Jeg kan jo ikke for fordele nogen - men jeg har altså kun to hænder! 

Kunne sætte mig ned og tude, er så frustreret og ked af det! Føler mig på ingen måde tilstrækkelig som mor! 

Gode råd modtages med kyshånd!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

Bshizzle

Har du ikke nogle omkring dig der kan støtte dig lidt med din datter på 2 år imens? 

Hvad med Faren? Familiemedlem? Veninde? mm 

Kan godt følge dig.. Må være hårdt! 

Har du prøvet en anden slags sutteflaske med anden 'dut' på? 

Anmeld

4. november 2014

Louise H.

prøv en anden flaske eller evt en sprøjte :-)

god bedring med den mellemste!,

Anmeld

4. november 2014

AnnaK89

Bshizzle skriver:

Har du ikke nogle omkring dig der kan støtte dig lidt med din datter på 2 år imens? 

Hvad med Faren? Familiemedlem? Veninde? mm 

Kan godt følge dig.. Må være hårdt! 

Har du prøvet en anden slags sutteflaske med anden 'dut' på? 

Far arbejder om aftenen, så er altid ene med de små om aftenen. Jeg har meget familie, men de bor alle et godt stykke væk. 

Jeg har prøvet to forskellige flasker indtil videre. 

Synes det er så synd for storesøster - men baby vil slet ikke sove og skriger helt vildt hvis jeg ligger hende

Anmeld

4. november 2014

AnnaK89

Louise H. skriver:

prøv en anden flaske eller evt en sprøjte :-)

god bedring med den mellemste!,

Har prøvet to forskellige flasker indtil videre, men tror faktisk jeg har en plastiksprøjte jeg kan prøve. 

Anmeld

4. november 2014

Missy_B

Plastsprøjte eller mme i en kop (snapseglas) kan til nød bruges.

Anmeld

4. november 2014

Louise H.

AnnaKJ skriver:

Har prøvet to forskellige flasker indtil videre, men tror faktisk jeg har en plastiksprøjte jeg kan prøve. 

Det er ikke holdbart i længden, men det kan jo være en nødløsning indtil du finder den rette flaske :-)

Anmeld

4. november 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Puha, føler med dig...kan godt huske hvor hårdt det var da Elina var lille.

Hun fik kolik da hun var 5 uger og samtidig blev storesøster syg med først forkølelse så lungebetændelse og til sidst dårlig mave. Hun var hjemme en hel måned og var bare sløj og ked og den lille skreg.

Det var så hårdt og svært at forestille sig at det nok skulle gå. Jeg stod også meget alene med det hele.

Jeg gik til Zoneterapi med Elina og synes det hjalp, men tog en del gange.

Mine piger har heller ikke været de store fans af sutteflasker, men de her har kunne bruges Tommee Tippee, babyshower.dk sælger dem.

Pas nu på dig selv og det skal nok gå

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.