Julekløben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
N&D skriver:

Hoppe da lige med her og se om du finder en go opskrift på den.

det har vi nu også spist meget af her (komme selv fra Sønderjylland )

men en har ikke tænk på og laver det selv. Kunne da være man skulle prøve det.

Nu går jeg på barsel her D. 4 december så jeg har jo god tid i at bage alt selv  Så ville bare høre om nogen havde en god opskrift 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

klmf

Omsorgsgiver skriver:

Det er et julebrød  Ved ikke lige hvordan man indsætter et billede fra nettet af men prøv at Google det. Hmm... Jeg kommer fra Sønderjylland. Er det mon kun i Sønderjylland man får det 

Aha Så lærte jeg lidt nyt i dag også. Er fynbo og kender det ikke...

Anmeld

6. november 2014

aarhusmor

Jeg lærte også noget nyt, jeg har aldrig hørt om Julekløben før, selvom jeg både er gammel og har boet på Fyn og længere sydpå i jylland.

Jeg google det og fandt denne opskrift, ved ikke om den er god, men her er der i hvert fald billeder

http://houseofpancakes.wordpress.com/2013/12/14/julestollen-og-julekloben/

Anmeld

8. november 2014

asphodel

aarhusmor skriver:

Jeg lærte også noget nyt, jeg har aldrig hørt om Julekløben før, selvom jeg både er gammel og har boet på Fyn og længere sydpå i jylland.

Jeg google det og fandt denne opskrift, ved ikke om den er god, men her er der i hvert fald billeder

http://houseofpancakes.wordpress.com/2013/12/14/julestollen-og-julekloben/

Ih, hvor sjovt - jeg tænkte jeg lige ville linke til opskriften på min blog, og så kom nogen mig i forkøbet 

Jeg synes brødet smager godt - men det er meget tungt, fyldigt og mættende. Man behøver dog ikke komme lige så meget af de gode sager i, hvis man gerne vil have en lidt lettere bolle. Jeg er altid rundhåndet med mit fyld. 

Anmeld

8. november 2014

aarhusmor

asphodel skriver:

Ih, hvor sjovt - jeg tænkte jeg lige ville linke til opskriften på min blog, og så kom nogen mig i forkøbet 

Jeg synes brødet smager godt - men det er meget tungt, fyldigt og mættende. Man behøver dog ikke komme lige så meget af de gode sager i, hvis man gerne vil have en lidt lettere bolle. Jeg er altid rundhåndet med mit fyld. 

Ih er det din blog God blog!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.