Test spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

229 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg forventer menstruation om tre dage men testede i dag da jeg er træt hele tiden, har hovedpine og haft lidt murren. I dag er den bragende negativ. Men kan jeg så stadig være heldig den er positiv hvis min mens ude bliver om nogle dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jeg forventer menstruation om tre dage men testede i dag da jeg er træt hele tiden, har hovedpine og haft lidt murren. I dag er den bragende negativ. Men kan jeg så stadig være heldig den er positiv hvis min mens ude bliver om nogle dage?

Det kan den sagtens, nogle tester senere end andre, det er meget forskelligt er det dit første forsøg?

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Det kan den sagtens, nogle tester senere end andre, det er meget forskelligt er det dit første forsøg?

Første gang jeg tester eller første gang vi prøver efter menstruation?

vi har prøvet i 7 mdr og har kun testet en gang før da min mens ikke komme den dag jeg havde regnet med. Men denne gang kunne jeg ikke vente. 

Anmeld

4. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Første gang jeg tester eller første gang vi prøver efter menstruation?

vi har prøvet i 7 mdr og har kun testet en gang før da min mens ikke komme den dag jeg havde regnet med. Men denne gang kunne jeg ikke vente. 

Ah okay det kan være du kan teste positiv imorgen eller om en uge. Krydser fingre for dig vi har prøvet i 5 måneder nu. Jeg havde positiv æl test tirsdag sidste uge. Og nu er den skisme positiv ugen så hopper lige på manden en gang til og så krydser vi fingre

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Ah okay det kan være du kan teste positiv imorgen eller om en uge. Krydser fingre for dig vi har prøvet i 5 måneder nu. Jeg havde positiv æl test tirsdag sidste uge. Og nu er den skisme positiv ugen så hopper lige på manden en gang til og så krydser vi fingre

Tusinde tak

og held og lykke til dig også kan være den lige er der denne gang

Anmeld

4. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Tusinde tak

og held og lykke til dig også kan være den lige er der denne gang

Det må vi håbe fir os begge, det må være vores tur nu 

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Det må vi håbe fir os begge, det må være vores tur nu 

Ja nu har vi vist været tålmodige nok. Så nu må der godt ske noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.