Hvordan overlevede i trætheden, job og børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2014

Anonym trådstarter

Er gravid i uge 7

Jeg er så træt jeg kunne sove mens jeg sidder på kontoret, køre bil, laver mad osv.

Jeg kan slet ikke hænge sammen, jeg er bare SÅ træt

De sidste dage har jeg gået i seng kl. 20 og sover indtil næste morgen kl. 05.45 og jeg er SÅ træt, når jeg vågner!

Hvordan klarede i det?

Jeg har jo ikke mulighed for at ligge mig i løbet af dagen
(Arbejder mandag fra 08-17, tirsdag-fredag fra 08-15) også direkte hjem og hente børn, madlavning, oprydning osv. osv.

Har aldrig været SÅ træt i de andre graviditeter, jeg er fuldstændig færdig.

Hvordan klarer/klarede i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

(august)

Sove når børnene er lagt. Tage 5-10 min i bilen inden arbejde, handle eller inden du henter børnene. 

Her i min sidste graviditet var jeg træt i 9 mdr, men håber for dig det bliver bedre. 

Anmeld

4. november 2014

Loa

Nu har du børn i forvejen kunne jeg næsten læse mig til, men ellers havde jeg lyst til at skrive:

Hvis du synes det er slemt nu, så vent til de søvnløse nætter når barnet er født

Men mon ikke det bare er de første 3 måneder du lige skal igennem, sådan var det i hvert fald her.

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

Nu har du børn i forvejen kunne jeg næsten læse mig til, men ellers havde jeg lyst til at skrive:

Hvis du synes det er slemt nu, så vent til de søvnløse nætter når barnet er født

Men mon ikke det bare er de første 3 måneder du lige skal igennem, sådan var det i hvert fald her.

Jeg har 3 børn i alderen 1 - 3 år, så kender ALT til søvnløse nætter, selvom jeg kun plejer at sove en 4-6 timer (afbrudt flere gange i løbet af en nat), har jeg aldrig været så træt som nu, heller ikke i tidligere graviditeter.

Syntes godt nok det er slemt pt :/

Anmeld

4. november 2014

Loa

Jeg har 3 børn i alderen 1 - 3 år, så kender ALT til søvnløse nætter, selvom jeg kun plejer at sove en 4-6 timer (afbrudt flere gange i løbet af en nat), har jeg aldrig været så træt som nu, heller ikke i tidligere graviditeter.

Syntes godt nok det er slemt pt :/

Ej undskylder mange gange, men min første tanke var "så er du da også bindegal, med tre så små og så gravid igen" 

Jeg har været ved at dø de sidste fire år uden ordenlig søvn. 

Puha dit må da være noget nær det nærmeste man kommer på tortur så.... Man kan vel ikke engang koordinerer det så de vågner samtidig om natten

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Ej undskylder mange gange, men min første tanke var "så er du da også bindegal, med tre så små og så gravid igen" 

Jeg har været ved at dø de sidste fire år uden ordenlig søvn. 

Puha dit må da være noget nær det nærmeste man kommer på tortur så.... Man kan vel ikke engang koordinerer det så de vågner samtidig om natten

Det genere mig ikke med uafbrudt nattesøvn, eller lidt søvn, men det her med at være så træt selvom man sover mega meget, er da til at blive sindssyg over, og især når man er vant til at kunne klare sig på 4-6 timer 

Anmeld

4. november 2014

B&J

har du været ved lægen og få tjekket om du mangler noget??? jern eller et eller andet der kunne vises i en blodprøve

Anmeld

4. november 2014

Bshizzle

Jeg tænker osse lidt at du skal til lægen og ha tjekket hva din krop mangler 

Måske Jern og D vitamin? 

Anmeld

4. november 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Er gravid i uge 7

Jeg er så træt jeg kunne sove mens jeg sidder på kontoret, køre bil, laver mad osv.

Jeg kan slet ikke hænge sammen, jeg er bare SÅ træt

De sidste dage har jeg gået i seng kl. 20 og sover indtil næste morgen kl. 05.45 og jeg er SÅ træt, når jeg vågner!

Hvordan klarede i det?

Jeg har jo ikke mulighed for at ligge mig i løbet af dagen
(Arbejder mandag fra 08-17, tirsdag-fredag fra 08-15) også direkte hjem og hente børn, madlavning, oprydning osv. osv.

Har aldrig været SÅ træt i de andre graviditeter, jeg er fuldstændig færdig.

Hvordan klarer/klarede i det?

Tjaeh.. Man overlever

Med en travl hverdag kunne jeg heller ikke sove midt på dagen eller noget, men jeg gik i seng omkring kl 21. Trætheden vendte da jeg begyndte på jern

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.