Først en stor
til dig.
jeg tænker du er overvældet fordi du blev så hurtigt gravid. Meget hurtigere end du regnede med.
jeg havde også en ganske forfærdelig graviditet med min datter.
jeg fik en uge før jeg kunne teste et piskesmæld. Og da jeg testede gravid ugen efter var jeg lykkelig og forventede mine smerter fra piskesmældet ville forsvinde efter kort tid. Men nej det gjorde de ikke.
jeg kastede op flere gange dagligt fra uge 6-18, da det så stoppede blev det overtaget af halsbrand som kun blev værre og værre. Oveni de ting havde jeg jo stadig mit piskesmæld, jeg ikke kunne få smertestillende imod.
jeg kunne intet havde ekstreme smerter, kunne ikke engang tørre tallerkner af. Min kæreste måtte lave alt. For jeg kunne kun ligge i sengen eller på sofaen. Og det kunne jeg sådanset heller ikke holde ud. Jeg var så langt nede psykisk og fysisk og svor at jeg aldrig skulle have flere børn.
Men det er nu 3,5 år siden nu og idag er jeg 29+0 med mit andet barn.
det man får ud af denne "forfærdelige" graviditet er det største i verden.
denne graviditet er indtil videre gået rigtig fint. Jeg kan dog godt mærke det begynder og være lidt hårdt, men jeg er stående endnu. 
op med humøret, det er sgu ikke en dans på roser at være gravid, man skal se på gevinsten ved det.
og du har en masse tanker du skal have bebrejdet fordi du altid har fået afvide at du er heldig hvis du kunne blive gravid.
held og lykke med det hele. 
Anmeld