Rejse med børn - råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. november 2014

Rikke T

Hej  

Vi skal ud og rejse her d. 22 - for allerførste gang med børnene, så er helt på bar bund hvad - og hvor meget vi skal have med.. 

De er 5 og 2,5 år. 

Det eneste jeg har skrevet på listen er

sommertøj - hvor meget? 

Solcreme 

solhat

badetøj 

badebleer til den mindste

luffer 

Er der andet? :-) hvad med klapvogn til min datter på 2,5? 

vi skal til gran canaria i 7 dage  

Mvh Rikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

Leneur

Rikke T skriver:

Hej  

Vi skal ud og rejse her d. 22 - for allerførste gang med børnene, så er helt på bar bund hvad - og hvor meget vi skal have med.. 

De er 5 og 2,5 år. 

sommertøj - hvor meget? 

Solcreme 

solhat

badetøj 

luffer 

Mvh Rikke 

Altså første gang jeg var af sted med Silje var hun 10 mdr. Jeg havde et sæt med til hver dag men måtte alligevel finde et vaskeri et sted, for så spildte hun lidt, eller også fik hun solcreme på tøjet osv...   Husk noget underholdning, lidt snack at spise i flyet og sådan, ellers kan turen godt blive lidt lang, for de små.

Klapvogn er en rigtig god idé. Jeg fandt en brugt paraplyklapvogn til 100 kr, hvor den kunne lægges ned, så hun kunne sove og den klarede alligevel 2 ture sydpå og så er hun nu for stor til det, nu vi endelig må komme ud at rejse igen, så det var et godt køb for os... 

I må have en rigtig dejlig tur.. 

Anmeld

4. november 2014

Trekløver(:

Rikke T skriver:

Hej  

De er 5 og 2,5 år. 

sommertøj - hvor meget? 

Solcreme 

solhat

badetøj 

luffer 

Mvh Rikke 

Når vi har rejst med vores datter, har vi haft snack med til flyet, og en lille taske med underholdning. Specielt ipaden var et hit med gode tegnefilm på. 

Klapvogn til den lille kan i få med i en airshell. Den beskytter mod slag, og den kan lejes billigt på deres hjemmeside, bare Google airshell, så finder du hurtigt siden. 

Solhatte, solcreme og aftersun, badedyr osv. Kan altid købes dernede. 

Rigtig god tur .

Anmeld

4. november 2014

EAF

Hej  

De er 5 og 2,5 år. 

sommertøj - hvor meget? 

Solcreme 

solhat

badetøj 

luffer 

Mvh Rikke 

Badesko da sand og poolområdet kan være ekstremt varmt for tæerne, både børn og voksne. Kan dog nogen gange betale sig at købe tingene dernede da det er billigere. 

Til den lille måske hendes dyne og pude til flyturen, hvis h*n stadigvæk sover middagslur. 

Anmeld

4. november 2014

Rikke T

Leneur skriver:

Altså første gang jeg var af sted med Silje var hun 10 mdr. Jeg havde et sæt med til hver dag men måtte alligevel finde et vaskeri et sted, for så spildte hun lidt, eller også fik hun solcreme på tøjet osv...   Husk noget underholdning, lidt snack at spise i flyet og sådan, ellers kan turen godt blive lidt lang, for de små.

Klapvogn er en rigtig god idé. Jeg fandt en brugt paraplyklapvogn til 100 kr, hvor den kunne lægges ned, så hun kunne sove og den klarede alligevel 2 ture sydpå og så er hun nu for stor til det, nu vi endelig må komme ud at rejse igen, så det var et godt køb for os... 

I må have en rigtig dejlig tur.. 

Tak for svar.. God ide med en paraplyklapvogn  

Anmeld

4. november 2014

Rikke T

M_V skriver:

Når vi har rejst med vores datter, har vi haft snack med til flyet, og en lille taske med underholdning. Specielt ipaden var et hit med gode tegnefilm på. 

Klapvogn til den lille kan i få med i en airshell. Den beskytter mod slag, og den kan lejes billigt på deres hjemmeside, bare Google airshell, så finder du hurtigt siden. 

Solhatte, solcreme og aftersun, badedyr osv. Kan altid købes dernede. 

Rigtig god tur .

Tak, vil lige undersøge med sådan en airshell  

Anmeld

4. november 2014

Rikke T

Natteravnen skriver:

Badesko da sand og poolområdet kan være ekstremt varmt for tæerne, både børn og voksne. Kan dog nogen gange betale sig at købe tingene dernede da det er billigere. 

Til den lille måske hendes dyne og pude til flyturen, hvis h*n stadigvæk sover middagslur. 

Tak   

Anmeld

4. november 2014

modesty

Rikke T skriver:

Hej  

De er 5 og 2,5 år. 

sommertøj - hvor meget? 

Solcreme 

solhat

badetøj 

luffer 

Mvh Rikke 

Husk på at det ikke nødvendigvis er megavarmt sommervejr på Gran Canaria på det tidspunkt, temperaturerne ligger nok lige omkring de 20 grader. Og om natten kan det også blive lidt køligt. Så husk også en let jakke, lukkede sko, ordentligt nattøj o.s.v. 

Noget underholdning til flyet. Tegnegrej, en god film på ipad'en o.s.v.

Anmeld

4. november 2014

Ciss

Jeg vil anbefale at tage noget med, som børnene kan hygge sig med, hvis de er af den slags som vågner tidligt uanset om det er hverdag eller ferie. Jeg har to morgenfugle, og det har betydet rigtig meget at kunne have noget med på ferie, som de kan hygge sig med lidt roligt, så jeg kan slumre lidt længere end til kl 06.00. Det betyder ret meget for mit overskud resten af dagen. Film/bøger/tegnesager eller hvad, som nu passer for dine børn.

Anmeld

4. november 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, Det er smartest med en billig paraplyklapvogn eller lign. Da man kan risikere at vognen bliver ødelagt under flytransporten. Har du tjekket vejrudsigten? Tror gran canariske er omkring 23* nu og så koldere om aftenen. Så pak også lidt varmere tøj med. Men ellers et tyndt tæppe til flyturen og klapvognen. Giv ungerne en lille kuffert eller taske hver hvor de kan pakke deres ynglingslegetøj. Hvis i har meget at slæbe så køb badeting, solcreme osv. dernede, de har masser og ofte billigere Det var lige det jeg kunne huske. God rejse! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.