ægløsning og spøgelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2014

Anonym trådstarter

Ja vil ikke så meget med det her men synes bare i skal høre det for jeg synes det er mega underligt! 

Jeg har brugt en masse penge på clearblue æl test fordi jeg ikke blev klogere på strimmel testene. I sidste uge testede jeg positiv på digital (medmorgenurin, tester altid på morgen urin og alle de andre har været negative) dog kommer det lidt bag på mig at den er positiv og desværre var manden ikke hjemme sidst vi havde sex var søndag så der var jo en lille chance MEN. Troede på at det var en fuser, bemærk at det var en tirsdag det skete. 

Nu er det tirsdag igen og jeg vågner kl 6, går ud og tisser og går i seng igen. Halv 10 skal jeg tisse igen, har ikke drukket noget i mellemtiden og tager så en test, for så er det jo ikkekoncentreret morgen urin. Så er testen kraft sparkme positiv igen. Præcis en uge efter. Ja jeg syns altså det er underligt og har ikke haft symptomer på æl nogle af gangene. Ikke noget jeg kan mærke eller se. Må prøve at tage en strimmel test så snart jeg skal tisse igen. Hvis ellers jeg kan nå det. 

Men synes det er LIDT mystisk hvad siger i??  Tak fordi i ville læse med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Ja vil ikke så meget med det her men synes bare i skal høre det for jeg synes det er mega underligt! 

Jeg har brugt en masse penge på clearblue æl test fordi jeg ikke blev klogere på strimmel testene. I sidste uge testede jeg positiv på digital (medmorgenurin, tester altid på morgen urin og alle de andre har været negative) dog kommer det lidt bag på mig at den er positiv og desværre var manden ikke hjemme sidst vi havde sex var søndag så der var jo en lille chance MEN. Troede på at det var en fuser, bemærk at det var en tirsdag det skete. 

Nu er det tirsdag igen og jeg vågner kl 6, går ud og tisser og går i seng igen. Halv 10 skal jeg tisse igen, har ikke drukket noget i mellemtiden og tager så en test, for så er det jo ikkekoncentreret morgen urin. Så er testen kraft sparkme positiv igen. Præcis en uge efter. Ja jeg syns altså det er underligt og har ikke haft symptomer på æl nogle af gangene. Ikke noget jeg kan mærke eller se. Må prøve at tage en strimmel test så snart jeg skal tisse igen. Hvis ellers jeg kan nå det. 

Men synes det er LIDT mystisk hvad siger i??  Tak fordi i ville læse med 

Vil foreslå dig at tage en graviditetstest, idet ægløsningsteste bliver positive, hvis der kan spores HCG nok.

Gerne opdatering, hvis der skal bruges andre forslag

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Vil foreslå dig at tage en graviditetstest, idet ægløsningsteste bliver positive, hvis der kan spores HCG nok.

Gerne opdatering, hvis der skal bruges andre forslag

Har taget både en strimmel æl test og g test og begge negative

Anmeld

4. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Har taget både en strimmel æl test og g test og begge negative

Okay, vil du prøve at uploade billeder af både Clearblue og strimmel?

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Okay, vil du prøve at uploade billeder af både Clearblue og strimmel?

Æl og g test. Den positive test var en digital kl 9.30 og det er smileyer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

Kan absolut ingenting mærke. Kun meget vandet udflåd 

Anmeld

4. november 2014

Rockertand

Æl og g test. Den positive test var en digital kl 9.30 og det er smileyer 

Din ægløsningstest er ikke positiv, men der er forhøjet LH-niveau.

Har du PCO? Har du normalvis symptomer på ægløsning?

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Din ægløsningstest er ikke positiv, men der er forhøjet LH-niveau.

Har du PCO? Har du normalvis symptomer på ægløsning?

Nej det ved jeg godt men det var den digitale jeg tog en time før jeg er ik blevet testet for det. Smed p pillerne for 5 måneder siden og vi har forsøgt lige siden. Nogengange kan jeg mærke ægløsning idag har jeg ku mærke lidt murren og ubehag og luft i maven ellers ikke så meget. 

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

Sådan så æl test ud til aften, så håber jeg har haft æl nu. Og så må jeg bare vente og se, finder det bare meget underligt med to positive æl teste med en uges mellemrum, det har jeg alligevel ik prøvet før

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.