Træt, træt pg atter træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

217 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er 27+6 idag og hold fast hvor jeg lider af træthed  Bare det at jeg sidder her og kigger på og leger med min datter så lukker mine øjne sig stille og rolig sammen og jeg skal virkelig kæmpe for at holde mig vågen. Jeg tager jern men ellers ikke noget. Hvis jeg kunne havde jeg sovet hele dagen. 

Har I nogle tips og tricks til hvordan jeg bliver mere frisk?? Og sover forresten godt om natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

lillespir26

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er 27+6 idag og hold fast hvor jeg lider af træthed  Bare det at jeg sidder her og kigger på og leger med min datter så lukker mine øjne sig stille og rolig sammen og jeg skal virkelig kæmpe for at holde mig vågen. Jeg tager jern men ellers ikke noget. Hvis jeg kunne havde jeg sovet hele dagen. 

Har I nogle tips og tricks til hvordan jeg bliver mere frisk?? Og sover forresten godt om natten.

Sys du skal bede din læge tjekke din blodprocent evt ved dot 32 ugers tjek ellers ring derop og få tid til det med det samme jeg fik det gjordt da jeg bar til 24 ugers tjek da jeg også er meget træt 

Anmeld

4. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
lillespir24 skriver:

Sys du skal bede din læge tjekke din blodprocent evt ved dot 32 ugers tjek ellers ring derop og få tid til det med det samme jeg fik det gjordt da jeg bar til 24 ugers tjek da jeg også er meget træt 

Har fået det tjekket og det var fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.