Feber siden onsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2014

Anna2706

Åh min lille dreng har feber, og den ligger altså på 38-39-40 stykker.... Vi var til lægevagten i søndags, og de mente at det bare var en virus. Han fik MFR-vaccination d. 23. Oktober, og tænker om det kan være derfor men da ikke i så mange dage?? Mandag morgen var vi til vores egen læge og han sagde at det var en virus infektion og at det vil vare en uges tid. Ved ikke om vi skal tage til vagtlægen igen, eller hvad vi skal gøre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

mor88

Anna2706 skriver:

Åh min lille dreng har feber, og den ligger altså på 38-39-40 stykker.... Vi var til lægevagten i søndags, og de mente at det bare var en virus. Han fik MFR-vaccination d. 23. Oktober, og tænker om det kan være derfor men da ikke i så mange dage?? Mandag morgen var vi til vores egen læge og han sagde at det var en virus infektion og at det vil vare en uges tid. Ved ikke om vi skal tage til vagtlægen igen, eller hvad vi skal gøre.. 

Drikker han noget?

det kan være virkelig hårdt når de små har virus, for man kan ikke gåre andet end at være der for dem. Men det går over, og det tager ofte en uge.

Giv ham flydende panodil. Det hjælper ham til at sove bedre og måske spise lidt. Det flydende panodil er det bedste, da det også bedøver halsen lidt, og derfor hjælper ved halssmerter

God bedring

Anmeld

4. november 2014

Anna2706

mor88 skriver:

Drikker han noget?

det kan være virkelig hårdt når de små har virus, for man kan ikke gåre andet end at være der for dem. Men det går over, og det tager ofte en uge.

Giv ham flydende panodil. Det hjælper ham til at sove bedre og måske spise lidt. Det flydende panodil er det bedste, da det også bedøver halsen lidt, og derfor hjælper ved halssmerter

God bedring

Ja han drikker og spiser  Det er virkelig hårdt at se sin lille dreng være syg, og især når det har stået på i en uge snart... Det der også bekymrer mig er, at han jo har fået MFR-vaccination før han var 18 måneder, og måske har han reageret kraftigt på den??

Anmeld

4. november 2014

Anna2706

Anna2706 skriver:

Ja han drikker og spiser  Det er virkelig hårdt at se sin lille dreng være syg, og især når det har stået på i en uge snart... Det der også bekymrer mig er, at han jo har fået MFR-vaccination før han var 18 måneder, og måske har han reageret kraftigt på den??

Og tak 

Anmeld

4. november 2014

Røverdatter

Meget ofte rammes børnene (og voksne) først efter 10-14 dage af noget virus-infektion fra en vaccine. Altså der går 10-14 dage fra vaccinen er taget til noget går i udbrud. Så det passer meget godt med at han har fået virus efter mfr vaccinen.

Rigtig god bedring med ham håber ikke det vil vare for længe.. send bare privat besked hvis du vil. Jeg vaccinerer ikke min søn af mange grunde. Diverse virusser og sygdomme er bare én af grundene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.