Jer med kjoleglade pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.294 visninger
13 svar
2 synes godt om
4. november 2014

mor88

Min datter VIL helst have kjole på hver dag. Hun er blevet meget bevidst om, hvad hun selv synes hun skal have på, og det synes jeg også er fint, til en vis grad selvfølgelig. Jeg synes også selv det er super sødt med kjoler, og de fås jo til alle årstider, så jeg tænker at købe hende et par varmere kjoler nu, som f.eks. langærmede kjoler eller sweatkjoler.

MEN hvad hulan gør man så lige med benene? Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde varme leggings eller gamasjer nogen steder

Så hvad gør i andre med hensyn til kjoler om vinteren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

Kay

Hvis Elna fik lov at bestemme hver dag havde hun altid kjole på... jeg har købt nogle meget tykke strømpebukser i hogm hun skal havde på til... har også købt nogle langærmede bluser i ensfarvede så hun stadig kan havde hendes yndlings kjoler på om vinteren

Anmeld

4. november 2014

IT-nørd

Freya på 3,5 går meget tit i kjoler. Hun bruger  altid almindelige strømpebukser til. Jeg synes ikke det skal være specielt varmere på benene da der er gulvvarme hjemme og i børnehaven. 

Når hun er ude, har hun enten flyverdragt elle foret regntøj på. 

Anmeld

4. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har lige fundet nogle super fine termo leggings til thea i dansk outlet til 30 kr. Syntes de var lidt smarte, nu hvor det er begyndt at blive koldt. Men ellers så ka hun sagtens holde varmen lige nu i alm strømpebukser/leggings. Vh stine

Anmeld

4. november 2014

majba

mor88 skriver:

Min datter VIL helst have kjole på hver dag. Hun er blevet meget bevidst om, hvad hun selv synes hun skal have på, og det synes jeg også er fint, til en vis grad selvfølgelig. Jeg synes også selv det er super sødt med kjoler, og de fås jo til alle årstider, så jeg tænker at købe hende et par varmere kjoler nu, som f.eks. langærmede kjoler eller sweatkjoler.

MEN hvad hulan gør man så lige med benene? Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde varme leggings eller gamasjer nogen steder

Så hvad gør i andre med hensyn til kjoler om vinteren?

Nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men da jeg gik i børnehave ville jeg ikke have bukser på. Så jeg brugte lange underbukser om vinteren enten i uld eller bare alm :-)

Anmeld

4. november 2014

SandraXOXO

Hogm har nogle gode lidt tykke strømpebukser og leggins, min datter går nærmest ikke i andet end kjole eller nederdel ��

Anmeld

4. november 2014

Nystart

Her fik hende af min strømpebukser på og så leggings udenover.....

Det kan hun stadig idag som 9 årige finde på at tag på nådet er koldt..

Anmeld

4. november 2014

Frk.S

Jeg har også en kjole pige.

Og som flere andre også skriver, så har vi nogle tykke strømpebukser fra H&M.

Og ellers får hun jo bare termotøj på når de er ude... og senere, når det bliver koldere flyverdragt. 

Anmeld

4. november 2014

Skouboe

Jeg har selv syet "vinter leggings" til pigerne.

Anmeld

4. november 2014

Miia90

Her giver jeg på et bare alm bukser på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.