D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
Godaften..
Har på det sidste været rigtig skidt/utilpas. Har kvalme hele tiden og spiser næsten ingenting på en dag! Har ligget syg hele weekenden med opkast. - er første gangs gravid og er i 10. Uge. Kan ikke lide at jeg har det sådan her, tænker tit på om det kan have noget med fosteret at gøre? Har aldrig været gravid før, så har ingen ide om hvordan det er? Bliver bare en smule trist over at jeg skal ha det så dårligt 
Jeg kastede op indtil uge 20, og var sengliggende fra uge 8 til 12. - Og min datter er idag sund og rask 
Det kan godt være fordi du er gravid at du har det skidt, men du skal ikke være nervøs for din lille spire. Baby tager hvad baby skal bruge, og så kan mor få de sørgelige rester 
Det er skide hårdt at have det så skidt, men det går altså ikke udover din baby. Hvis det står på i lang tid kan du godt risikere at tabe dig men det er (til en hvis grad) også okay. Jeg tabte mig 5 kg indtil uge ca 15 hvor det begyndte at blive bedre. Og endte med at tage dem alle på igen + 25 ekstra kg 
Anmeld