Muskelømhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
8 svar
1 synes godt om
3. november 2014

May86

Hej med jer.

jeg er 15+3 i dag og har i temmelig nogle uger haft ondt i hoften. Mest i siddende stilling, men også under gang, hvis jeg gik til eller for langt.

i dag synes jeg, at hoften gør mere ondt, og mine inderlår og en balle er øm. Jeg frygter lidt bækkenløsning  Men synes ikke det lyder som andres beskrivelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Missy_B

May86 skriver:

Hej med jer.

jeg er 15+3 i dag og har i temmelig nogle uger haft ondt i hoften. Mest i siddende stilling, men også under gang, hvis jeg gik til eller for langt.

i dag synes jeg, at hoften gør mere ondt, og mine inderlår og en balle er øm. Jeg frygter lidt bækkenløsning  Men synes ikke det lyder som andres beskrivelser.

Føler 100 % med dig!!

Har selv kraftige stikkende smerter i den ene side af lænden, iskias, låret og ved hoften, og kan nærmest intet

Anmeld

3. november 2014

Stimap

Jeg har det præcis som du beskriver....  Jeg var super bange for at det var mit bækken, men det var en af de store muskler omme i ballen, som trykker på iskias m.m.. Jeg går regelmæssigt til fysioterapeut og det hjælper mig rigtig meget... Desuden udtræk af musklen og varme på efter en lang dag hjælper også her :-) 

god bedring! Håber du finder ud af hvad det er ... 

Anmeld

3. november 2014

Stimap

Så synes helt sikkert du skal tage en tur til lægen og snak om dine muligheder :-) 

Anmeld

4. november 2014

May86

Må jo derop. Så kan jeg også lige få tjekket blodprocenten, for synes jeg går og er let i hovedet også 

Anmeld

4. november 2014

migxher

Jeg oplever det samme hvis jeg står op eller går for meget så det undgår jeg og så går det fint. 

Anmeld

4. november 2014

Manna

May86 skriver:

Hej med jer.

Jeg led engang af temmelig ømme hofter.

En tur ved kiropraktor og så gik det væk. Det var noget i ryggen længere oppe, der gav smerterne.

Prøv det :-)

Anmeld

4. november 2014

May86

Manna skriver:

Jeg led engang af temmelig ømme hofter.

En tur ved kiropraktor og så gik det væk. Det var noget i ryggen længere oppe, der gav smerterne.

Prøv det :-)

Uh... Åh nej.... Er rædselsslagen for kiropraktorer 

Anmeld

4. november 2014

Stimap

May86 skriver:

Uh... Åh nej.... Er rædselsslagen for kiropraktorer 

Jeg er også rædselsslagen for dem... Men de kan også mange andre ting, end bare at "knække" ;-) men snak med din læge om hvad der kan være bedst for dig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.